התחברות

התחברות
x
או
x
הרשמה
x

או

קליק אחד ואתם מחוברים. מהיר .קל .מאובטח.

חדש בפורומים

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

אירועים קרובים

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

הדף שלנו בפייסבוק

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

בועידת Adobe האחרונה, מנכ"ל Adobe ומנכ"ל מיקרוסופט חשפו מידע חדש לגבי יוזמת המידע הפתוח (ODI).

 Microsoft, SAP וAdobe יצאו בגישה חדשה למידע עסקי שיעזור לחברות להפוך את הנסיון עם לקוחות באמצעות תובנות בזמן אמת אשר יגיעו מהענן.

שלושת החברות הציגו גישה מאוחדת ומשאבים עבור לקוחות בהכרזה ראשונית שנערכה בספטמבר 2018 עם השאיפה לעזור ללקוחות ליצור חיבוריות חדשה על מידע שנאגר בעבר, תובנות על מידע, ובסופו של עניין לשרת מותגים כדי שיוכלו להשיג מבט טוב יותר על אינטראקציות לקוח.

 מההתחלה, ה- ODI התמקדה בשיפור יכולת הפעולה ההדדית בין היישומים והפלטפורמות של שלושת השותפים באמצעות מודל נתונים משותף עם נתונים המאוחסנים באגם נתונים שנבחר על ידי הלקוח. אגם נתונים מאוחד זה נועד לאפשר ללקוחות לבחור את כלי הפיתוח והיישומים שלהם כדי לבנות ולפרוס שירותים.

כדי לשפר את התהליך, שלוש החברות מתכננות לספק בחודשים הקרובים גישה חדשה לפרסום, העשרה ובליעה של הזנות נתונים ראשוניות מפלטפורמת הניסיון של Adobe, המופעלות באמצעות Adobe Experience Cloud, Microsoft Dynamics 365 ו- Office 365 ו- SAP C / 4HANA , לתוך אגם הנתונים של הלקוח. זה יאפשר רמה חדשה של AI ו  למידה מכונה כדי לגייס תובנות חדשות כדי לשרת טוב יותר ללקוחות.

 

המקור: חברת Microsoft. לידיעה המלאה, הקישו כאן.

 

תסתכלו גם בסרטון הבא:

 

 

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning