הסקר אשר בודק את בסיס הלקוחות עבור 8 יצרנים של כלים לאינטגרציית מידע, מיועד למצוא את התפישה של הלקוחות לגבי כל אחד מהיצרנים ולהשוות צתפישה זאת ביחס לכל אחד מהמתחרים.
הסקר של TNS גם כן מודד את הרלוונטיות של כל תחום של שביעות רצון לקוחות , וזאת על מנת לקבוע עד כמה היצרנים חזקים או חלשים בתחום .
אינפורמטיקה דורגה ראשנה בשביעות רצון לקוחות וכמו כן בפרמטרים בדידים כגון, פונקציונליות של מוצרים,איכות מוצרים, קלות שימוש במוצרים,תמיכה , שידרגו וכן במחיר תחרותי.
המקור: חברת אינפורמטיקה, לפרטים נוספים, הקישו כאן.