BI&BigData
  • Register
תנו לנו לייק וקבלו עדכונים ישירות לפיד

דירוג משתמשים: 0 / 5

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

IBM הציגה יכולות קוגניטיביות חדשות עבור IBM Watson Marketing Insights, הצעה מבוססת ענן המתחקרת בהתמדה את התנהגות הלקוחות ולומדת כיצד היא עשויה להשפיע על הצלחת העסק.

בעזרת תובנות אלו, צוותי השיווק יכולים לנקוט בפעולה להפעלת מסעות פרסום ממוקדים שנועדו להפוך את כל הלקוחות לנאמנים של מותגים המסייעים להצלחה עסקית.
IBM ווטסון שיווק כוללת תובנות קהל, תכונה קוגניטיבית החושפת מנבאים מרכזיים בנתוני הלקוחות, בהתבסס על האינטראקציות שלהם עם המותג בכל הערוצים, כולל דוא"ל, מדיה דיגיטלית וחנויות, וכן תכונות של לקוחות. נתונים אלה מתעדכנים באופן שוטף, חושפים פרופילי קהל חדשים ופלחי לקוחות כחשיבותם היחסית של התנהגותם משתנה.


כתוצאה מכך, משווקים מקבלים קו ראיה לתגובה הפוטנציאלית של הלקוח למסע פרסום חדש, על סמך התנהגות קודמת. לדוגמה, היכולות הקוגניטיביות עשויות להראות שלקוחות שבדרך כלל אינם פותחים קמפיינים בדוא"ל הם בסיכון הגבוה ביותר לנטישה מאשר אלו שמחזירים מוצרים באופן קבוע. תובנות אלה מועברות למשווק באמצעות לוח המחוונים החזותי הכולל פרטים על ההקשר וההנמקה שמאחורי הממצאים. בעזרת מידע זה משווקים יכולים למקד באופן יזום את מסעות הפרסום שתוכננו במיוחד כדי לערב קבוצה זו עם הצעה רלוונטית ולשמור על נאמנותם.


על ידי הצבת הכוח של קוגניטיבית בידי משווקים, IBM Watson Marketing Insights,מבטיח כי צוותים כבר לא צריכים להסתפק בסגמנטים סטטיים כי באופן מסורתי לא לוקחים בחשבון משתנים כגון איך ללקוחות יש אינטראקציה עם המותג לאורך זמן. המשווקים גם לא צריכים לחכות לניתוח של מדען נתונים שכן הנתונים הדרושים להם מוצגים באופן אוטומטי, ומאחר ווטסון ברציפות לומד לאורך זמן ומעדכן את פלחי הלקוחות באופן אוטומטי, הם עובדים עם הפרטים האחרונים של הלקוח.
"אנו מבינים שלמסע של לקוח יש נקודות מגע רבות, והלקוחות שלנו רוצים להפוך את המסע הזה שקוף", אמרה מריה ויננס, מנהלת השיווק של IBM, ווטסון. "בעוד שכל לקוח שונה, לכולם יש דבר אחד במשותף - הם פועלים עם מותגים בערוצים מרובים. בעזרת היכולות הקוגניטיביות החדשות, אנו נותנים למשווקים את תובנות הקהל הדרושות להם כדי לחזק את מעורבות הלקוחות ולספק מסעות פרסום שמניבים ביצועים טובים יותר ".
Watson Customer Engagement portfolio, משלב יכולות קוגניטיביות ווטסון עם מומחיות עמוקה בשיווק, מסחר ושרשרת האספקה ​​כדי ליצור חוויה דיגיטלית מקצה לקצה עבור עסקים מכל תעשיות וגודל. מסופק באמצעות ענן, יכולות IBM Watson Customer Engagement, הן תכונות בודדות שחברות יכולות להציג על פני תקופה של זמן, על בסיס היכן ומתי וצורך עסקי.

המקור: חברת IBM. לפרטים נוספים, הקישו כאן.

Sap

Oracle

Informatica

SAS

Microstrategy

IBM

Microsoft

Qlikview

Teradata

Webfocus

קליק אחד ואתם מחוברים. מהיר .קל .מאובטח.

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

IBM מציגה : Watson עוקב אחרי התנהגות הלקוחות!! - QR Code Friendly
Powered by QR Code Friendly

אירועים קרובים

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

הדף שלנו בפייסבוק

התחברות

חדש בישראל

כניסות למאמרים
6448495