BI&BigData
  • Register
תנו לנו לייק וקבלו עדכונים ישירות לפיד

דירוג משתמשים: 0 / 5

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

חברת LivePerson, ספקית מובילה של פתרונות מסרים עסקיים לעסקים ניידים ויחידים, הכריזה על LiveEngage עם ווטסון,

המוצר, , Out-of-the-box שילוב של ווטסון של IBM המפעיל בוטים עם סוכנים אנושיים. ההכרזה החדשה משלבת את טכנולוגיית ווטסון הווירטואלית של IBM עם פלטפורמת LiveEngage של יבמ, המאפשרת למתגים לפרוס במהירות ובקלות בוטים לשיחות המתחילות עם כל אינטראקציה, ומאפשרת ללקוחות לפרסם את המותגים מהטלפון החכם שלהם - באמצעות אפליקציית המותג, ה- SMS, Facebook Messenger, או אפילו האתר הנייד של המותג - במקום להתקשר למספר 800.

מגזר הטיפול בלקוחות מפגר אחרי הצרכנים במונחים של אימוץ טכנולוגיה, ועדיין דורש את רוב האינטראקציות להתבצע בשיחה קולית אנלוגית. למעשה, הלקוחות מבצעים יותר מ -270 מיליארד שיחות טלפון לקווים לתמיכת לקוחות בכל שנה [1].
גישה ישנה זו לא הקפידה על המעבר הצרכני לסמארטפונים ולאפליקציות העברת הודעות, וכעת הדרך הדומיננטית של הצרכנים לתקשר בצורה דיגיטלית. הדוח של שירות לקוחות מגזין Forrester's 2017 מגלה כי "לקוחות בכל הגילאים מתרחקים מהשימוש בטלפון לצורך שימוש בשירות עצמי - אינטרנט ושירות עצמי, קהילות, סוכנים וירטואליים, דיאלוגים אוטומטיים של צ'אט או chatbots - כנקודה הראשונה של קשר עם חברה ", ועל פי נתוני המימד, בעוד שיש ירידה של 12% בהיקף הטלפון, חלה צמיחה בכל ערוץ דיגיטלי [2].
LiveEngage עם ווטסון עוזר לענות על הביקוש הזה - המאפשר לצרכנים לשלוח הודעה למותגים גדולים מן הטלפונים החכמים שלהם באופן מיידי לקבל תשובות מ AI מופעל בוטים, עם נציגי טיפול אנושי הביא בצורה חלקה, בזמן אמת, אם בוט אינו מסוגל לפתור בעיה באופן משביע רצון.
המהלך יעזור לאפשר למיליוני צרכנים להימנע מחוויה מתסכלת של תמיכת לקוחות מדור קודם, דורשת מהם לחייג מספר 800, להמתין בהמתנה, ולאחר מכן לדבר עם סוכן, ולעתים קרובות סוכנים מרובים על פני מספר שיחות טלפון.
LiveEngage עם ווטסון נותן למותגים את היכולת להתאים אישית את הרובוטים בהתבסס על קורפוסים ייחודיים של נתונים - ממדריכי מוצרים ועד הנחיות שירות לקוחות - יצירת אינטראקציה מותאמת אישית שיכולה לפעול במהירות האפשרית תוך מספר ימים. הרובוטים האלה יכולים להיות אינפורמטיביים, מותאמים אישית ועסקאות - במהירות לטיפול בבעיות שירות הלקוחות הנפוצות ביותר, כגון קבלת תשלומי חשבונות ומציאת פרטי קשר - תוך הבאת המומחיות האנושית במידת הצורך על מנת לעודד מעורבות לקוחות יעילה.

המקור: חברת IBM לידיעה המלאה, הקישו כאן.

Sap

Oracle

Informatica

SAS

Microstrategy

IBM

Microsoft

Qlikview

Teradata

Webfocus

קליק אחד ואתם מחוברים. מהיר .קל .מאובטח.

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

סיפור מעניין עם זווית ישראלית: IBM וLiveperson משלבים כוחות ליצירת BOTs חכמים - QR Code Friendly
Powered by QR Code Friendly

אירועים קרובים

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

הדף שלנו בפייסבוק

התחברות

חדש בישראל

כניסות למאמרים
6576976