התחברות

התחברות
x
או
x
הרשמה
x

או

קליק אחד ואתם מחוברים. מהיר .קל .מאובטח.

חדש בפורומים

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

אירועים קרובים

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

הדף שלנו בפייסבוק

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

בכנס גרטנר לBI ואנליטיקה, חברת Information Builders חשפה את WebFOCUS Social Media Analytics.

הפתרון משתמש במידע משיחות ברשתות חברתיות כדי לספק תובנות שיווק ומכירות, איכות מוצר ועוד מחלקות נוספות סובבות לקוח, דבר המוביל לאסטרטגיה תאגידית טובה יותר והזדמנויות הכנסה נוספות. 

Facebook, Twitter  ורשתות חברתיות נוספות הפכו למקור חשוב לחשיפת קולו של הלקוח, יחד עם זאת רוב הפלטרפורמות בתחום אינם מחברות את הרשתות החברתיות לנתונים תאיגידים. הכלי החדש מאפשר חיבור נתוני רשתות חברתיות למערכות ארגוניות כגון CRN, ERP. כתוצאה, ללקוחות ישנה תובנה חסרת תקדים על סנטימנט הצרכנים והשפעתה על מכירות, מודעות מותג ותפישת החברה.

המקור: אתר Information builders. לידיעה המלאה, הקישו כאן.

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning