BI&BigData
  • Register
תנו לנו לייק וקבלו עדכונים ישירות לפיד

דירוג משתמשים: 0 / 5

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

בכנס גרטנר לBI ואנליטיקה, חברת Information Builders חשפה את WebFOCUS Social Media Analytics.

הפתרון משתמש במידע משיחות ברשתות חברתיות כדי לספק תובנות שיווק ומכירות, איכות מוצר ועוד מחלקות נוספות סובבות לקוח, דבר המוביל לאסטרטגיה תאגידית טובה יותר והזדמנויות הכנסה נוספות. 

Facebook, Twitter  ורשתות חברתיות נוספות הפכו למקור חשוב לחשיפת קולו של הלקוח, יחד עם זאת רוב הפלטרפורמות בתחום אינם מחברות את הרשתות החברתיות לנתונים תאיגידים. הכלי החדש מאפשר חיבור נתוני רשתות חברתיות למערכות ארגוניות כגון CRN, ERP. כתוצאה, ללקוחות ישנה תובנה חסרת תקדים על סנטימנט הצרכנים והשפעתה על מכירות, מודעות מותג ותפישת החברה.

המקור: אתר Information builders. לידיעה המלאה, הקישו כאן.

Sap

Oracle

Informatica

SAS

Microstrategy

IBM

Microsoft

Qlikview

Teradata

Webfocus

קליק אחד ואתם מחוברים. מהיר .קל .מאובטח.

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

Information Builder חושפת תוכנה למדידת השפעה עסקית של רשתות חברתיות - QR Code Friendly
Powered by QR Code Friendly

אירועים קרובים

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

הדף שלנו בפייסבוק

התחברות

חדש בישראל

כניסות למאמרים
6761620