BI&BigData
  • Register
תנו לנו לייק וקבלו עדכונים ישירות לפיד

דירוג משתמשים: 0 / 5

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

סקר של Teradata, מובילת שוק בינלאומית בתחומי הפלטפורמות האנליטיות למידע ובתחומי ה- Integrated Marketing Management, מגלה כי 62 אחוזים ממנהלי השיווק בחברות גלובליות גדולות, מאמינים כי שיפור שביעות הרצון של הלקוח היא היא הסיבה המרכזית להשקיע בטכנולוגיה.

הדרך לשמר לקוחות לאורך זמן ולהגדיל את הפעילות איתם היא ע"י יצירת שיח רב ערוצי, אישי ומסונכרן, באמצעות כל הערוצים הדיגיטלים של הארגון. הסקר נערך על רקע מגוון הטכנולוגיות השיווקיות החלופיות והאתגר להחליט היכן נמצאות קדימויות ההשקעה, בעיקר בשל הרצון לתגבר את המיקוד בלקוחות. הסקר, שנערך באמצעות חברת Econsultancy, הקיף למעלה מ-400 מנהלי שיווק בכירים, בחברות עם הכנסות של למעלה מ-500 מיליון דולר בשנה.

על פי הסקר, מגמת הפרסונליזציה של התקשורת עם הלקוחות ומיקומם של הלקוחות במרכז פעילות הארגון, הן סיבות מרכזיות להשקעה בטכנולוגיה. 32 אחוז מהארגונים שהשתתפו בסקר ממקמים את הפרסונליזציה במקום הראשון, אם כי בפועל, רק 20 אחוז מיישמים Real Time Personalization בפעילותם היומיומית. 47 אחוז ציינו כי הם מודעים לכך ששיפור חוויית הלקוח הוא יתרון משמעותי של תוכניות הפרסונליזציה. עוד התגלה בסקר כי ב-2015, מרבית תקציבי השיווק יוסטו יותר ויותר לשיווק הדיגיטלי עם דגש על פרסונליזציה בשיווק.

"שיווק על סמך ניתוח ופילוח פרסונאלי היסטורי של התנהגות הצרכן, מבוצע כבר שנים רבות באמצעות מערכות Data Warehouse & Campaign Management", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. "גם הצגה בזמן אמת ללקוח של מבצעים שחושבו מראש ע"י מערכות אלו, מבוצע כיום ע"י ארגונים שונים. על כן, היתרון התחרותי של ארגונים כיום, טמון ביכולת לשלב בין ניתוח של נתונים פרסונאלים היסטוריים, לבין נתוני ביג דאטה פרסונאלים, בזמן אמת, כדוגמת Contextual Data, המאפשרים השגת תמונת לקוח של 360 מעלות, מלאה ועדכנית".

לדברי נועם, "האתגר הוא לנצל את מלוא הנתונים (ולא רק נתונים היסטוריים או לחלופין נתוני זמן אמת) בחיזוי התנהגות הלקוח הצפויה, וזאת אצל לקוחות מורכבים כגון בנקים, חברות ביטוח, טלקו, וכד'. פתרון יעיל אחד הוא השימוש בתוכנת Celebrus בשילוב עם תוכנת Teradata RTIM. באמצעות איסוף ופרסונליזציה של נתוני הגלישה באינטרנט, מובייל ושאר הערוצים הדיגיטלים ניתן כיום לנתח מיידית את כוונות הלקוח, ובשילוב הנתונים ההיסטוריים שלו, להתאים לו בזמן אמת את המסרים השיווקים והקמפיינים שאליהם הוא יחשף".

 

Sap

Oracle

Informatica

SAS

Microstrategy

IBM

Microsoft

Qlikview

Teradata

Webfocus

קליק אחד ואתם מחוברים. מהיר .קל .מאובטח.

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

סקר Teradata:
Powered by QR Code Friendly

אירועים קרובים

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

הדף שלנו בפייסבוק

התחברות

חדש בישראל

כניסות למאמרים
6576947