bi analyst

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

Snowflake חברת המידע המעונן, הודיעה  על השקת Media Data Cloud, המאחד את טכנולוגיית שיתוף הנתונים העוצמתית של Snowflake; סטנדרטים חדישים של פרטיות וממשל; פתרונות של Snowflake ושותפים, ומערכי נתוני ספציפיים לתעשייה.

ענן ה- Media Data מאפשר למשווקים, לבעלי אתרים ולעסקי נתונים וטכנולוגיות מודעות לפתוח את הנתונים שלהם לצורך זהות, תובנות, הפעלה ומדידה ברחבי עולם הפרסום.

תעשיית המדיה והפרסום עוברת שינויים משמעותיים, כולל הרגלי צפייה, סטנדרטים בתעשייה המשתנים במהירות, ובדיקה מוגברת סביב השימוש בנתונים ופרטיות הצרכנים. ענן המדיה של Snowflake מאפשר לארגונים להצליח בעולם החדש הזה על ידי העצמתם לגשת בקלות לנתונים ולשתף פעולה בהם מבלי שהנתונים יעזבו את סביבת Snowflake שלהם.

תוך מינוף ענן הנתונים של המדיה, משווקים, בעלי אתרים ולקוחות טכנולוגית פרסום מבצעים התאמת נתונים חיוניים של צד ראשון, יצירת תובנות קהל, הפעלה ומדידה של קמפיינים, כל זאת תוך הגבלת התנועה וההעתקה של הנתונים. באופן מסורתי, רק פלטפורמות טכנולוגיות גדולות אפשרו ארגזי חול לפרטיות, אך עם חדרים נקיים של נתונים המופעלים על ידי Snowflake, כל בעל אתר, מפרסם, סוכנות או ארגון טכנולוגיית פרסום יכול לעצב פרטיות וסביבת נתונים שיתופית משלהם ולמנף את Media Data Cloud של Snowflake לפתרון הניתן להתאמה אישית משלהם. 

בנוסף, מספר חברות המצויינות בהמשך בונות יישומים מקוריים ב-Media Data Cloud כך שניתן לבצע פונקציות על פני סביבות נתונים מבוזרות המתוחזקות על ידי משווקים, מפרסמים ואחרים. גישה זו, שבה יישומים יכולים לפעול בכל מקום שבו הנתונים נמצאים ב- Snowflake, יכולה להגביר את הפרטיות והתאימות לניהול.

בתוך ענן המדיה של נתונים, Snowflake הכריזה על פתרונות המסופקים על ידי שותפים המכסים את כל התחומים העיקריים של עולם הפרסום. הפתרונות נועדו ליצור שיתוף נתונים ושיתוף פעולה ללא חיכוך, להטמיע זהות מקומית ולמידת מכונה, ולתמוך בפתרונות עסקיים לתובנות קהל, תכנון מדיה, הפעלה ומדידה. פתרונות משותפים עם שותפי Snowflake כוללים את AWS,DataRobot,Experian,Habu,LTI,Slalom,The Tradedesk,Videoamp

Snowflake Media Data Cloud מאפשר ללקוחות:

  • לנצל את Snowflake Data Marketplace כדי לגשת למוצרים ושירותי נתונים חיים ומוכנים לשאילתה מיותר מ-175 שותפי נתונים, כולל Comscore, Foursquare, Integral Ad Science (IAS), NCSolutions ו- Merkle.
  • להצטרף באופן מאובטח לנתונים ברחבי המגזר, לשתף ולשלב נתוני צרכנים עם עותקים ותנועה מוגבלים, על פני מספר אזורים ועננים ציבוריים. מבלי להסתמך על שיטות מסורתיות, כגון ETL או APIs, ארגונים מסוגלים להפחית את זמן השהיית הנתונים ולמנף תובנות מדויקות יותר כדי להניע את העסקים שלהם בזמן כמעט אמת.
  • לנהל בקלות את ניהול האבטחה עם חדרים נקיים של נתונים ותכונות ביקורת כמו חיבורים כפולים , שאילתות מוגבלות, RBAC מרכזי וערפול ברמת שורה/עמודה המאפשרים לשתף נתונים ללא תנועה וסיכון לחשיפת PII.
  • לטפל בכל פורמט נתונים בקנה מידה, כולל נתונים מובנים, חצי מובנים ולא מובנים (כרגע בתצוגה מקדימה), שניתן להפעיל ממקור יחיד כדי להפעיל תוכן ממוקד ואסטרטגיות פרסום.

המקור: חברת SnowFlake. לידיעה המלאה,הקישו כאן.

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

הדף שלנו בפייסבוק

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning