bi analyst

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

 אדובי הכריזה על תוכנית הלימודים של Adobe Analytics לחינוך,

תוכנית גלובלית שתומכת בכוח העבודה העתידי עם כישורי מדעי נתונים מבוקשים. כחלק מהדור הבא של Adobe Education Exchange, מדריכי המכללה והסטודנטים יוכלו להשתמש ב- Adobe Analytics - פלטפורמת ניתוח הנתונים ללקוחות  בחינם ולקבל גישה לתכניות הלימודים עם פעילויות מעשיות. התלמידים ילמדו כיצד להשתמש בנתונים להנעת החלטות עסקיות ולרכוש מיומנויות בקריירה המשתרעת על מדעי הנתונים לשיווק וניהול מוצרים. התוכנית היא הרחבה של תוכנית Adobe Creative Campus, המקדמת אוריינות דיגיטלית באמצעות גישה ל- Adobe Creative Cloud בכיתה.

התוכנית פותחה באמצעות אתגר Adobe Analytics, שהושק בשנת 2005. התחרות הפופולרית נותנת לסטודנטים במכללות אפשרות לעבוד עם נתונים אמיתיים כדי לפתור אתגרים עסקיים, מחברות כמו נייקי, בייסבול מליגה ליגה וסוני פלייסטיישן. משתתפים קודמים השתמשו בניסיון לקבוצת הייעוץ של בוסטון, אמזון ועמותות כמו Learning Forward. הצלחת האירוע גרמה להתעניינות מצד מדריכי ההשכלה הגבוהה, שרצו לכלול אלמנטים מהאתגר במסגרת עבודתם.

פרופסורים ממוסדות כולל אוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון, אוניברסיטת יוטה ואוניברסיטת מישיגן, חברו לאדובי לפיתוח תוכנית הלימודים, ועזרו לעצב את התוכנית כדי להבטיח שהיא קלה ליישום בקרב כל מכללה או אוניברסיטה.

בתכנית ארבעה מודולי ליבה שניתן לשלב בכל תכנית לימודים. המשתתפים מקבלים גישה לסביבת ארגזי חול המאפשרת לתלמידים להשתמש ב- Adobe Analytics עם נתוני הדגמה עשירים. הכוונה היא לקצב עצמי, ומדריכים יכולים לבחור בכל אחד מהמודולים שישלבו בעבודות הלימוד שלהם. המודולים מתמקדים ב:

  • איסוף נתונים: על הארגונים לחבר נתונים ממקורות שונים ובין מחלקות כמו שיווק, שירות לקוחות, מכירות, משאבי אנוש ועוד - כל אלה דורשים שליטה נאותה ובקרת פרטיות. במודול זה התלמידים ילמדו את היסודות של איסוף נתונים, אחסנה וניקוי, כמו גם יישום.
  • אסטרטגיית נתונים וארכיטקטורה: לאחר איסוף הנתונים, הצוותים צריכים להקים מבנה נתונים כדי להפוך את הנתונים לצריכים ברחבי הארגון. סטודנטים יכולים לשלב מדדים בין נקודות מגע של צרכנים, למשל, כדי להבין כיצד מבצעי קידום מכירות מביאים תנועה רגלית בחנויות. זה גם נותן לתלמידים הזדמנות להגדיר אינדיקטורים מרכזיים לביצועים ולעצב את אופן הבניית המטרות והשיגתן.
  • מדדים ופונקציונליות סטנדרטיים: מודול זה מתמקד בדיווח ובאופן הצגת הנתונים לארגון בכללותו, הפורש פונקציות כגון שיווק, פיתוח מוצרים, מסחר אלקטרוני ועיצוב. 
  • יסודות סביבת העבודה של ניתוח: סביבת העבודה של ניתוח היא ממשק גרור ושחרר ייחודי ב- Adobe Analytics. בהשראת פוטושופ, משתמשים יכולים לאצור מערכי נתונים שונים ולקבל על עצמם תפקיד בלשי בחשיפת חריגות נתונים ותובנות אחרות. מודול זה מספק לסטודנטים הזדמנות לאצור נתונים, לשתף פעולה עם אחרים, לייצר הדמיות חדשות ולחשוף תובנות המקדמות את היעדים העסקיים.

המקור: חברת Adobe, לידיעה המלאה, הקישו כאן.

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

הדף שלנו בפייסבוק

אירועים קרובים

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning