הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

כנראה שה SSAS לא ימות בקרוב

More
15 years 1 month ago #6772 by eldad
מנובמבר האחרון ישנן שמועות על כך שה SSAS נמצא בסוף דרכו
בגלל שמיקרוספט עוברת לטכנולוגית in memory .

בשורה הסופית, בגרסה הבאה של מיקרוסופט עושה רושם שהשניים
יחיו ביחד. יהיה למאוד מעניין במיוחד שבלחיצת כפתור כל מודל SSAS
יהפוך למודל השני בדיוק כמו שה UDM ב ssas2005 (שהיה כישלון )

כדי לכם לקרא:
cwebbbi.wordpress.com/

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 1 month ago #6778 by אוסנת
אלדד היי .
הבנתי מהפורומים שאתה מבין ב BI , sql וכו.
יש לי להגיש עבודה בנושא ..
אני זקוקוה לעזרה .
יש מצב שתעזור לי ?
(בתשלום כמובן )

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: eldad
Time to create page: 0.354 seconds