הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

יוניקה Unica (נסד"ק: UNCA), המיוצגת בארץ באופן בלעדי על ידי GSTAT, מדורגת על ידי גרטנר בראש ריבוע הקסם 2009, בתחום של Campaign Management רב- ערוצי ונתפסת כחברה שמובילה את המעבר לשימוש בשיווק אינטראקטיבי. פיתרון ה-  Campaign Management, עטור הפרסים של  Unica, מעניק לאנשי שיווק כלי ליצירה, לבחינה, ליישום ולמדידה של אסטרטגיות תקשורת רב-ערוציות מותאמות באופן אישי. לדוגמא, המערכת Interactive MarketingTM מזהה את המסרים השיווקיים והקמפיינים הרלוונטיים ביותר עבור הלקוח הספציפי בזמן אמת, ומספקת לאיש השיווק תרחישי שיחה אפשריים והנחיות מדויקות באיזה אופן לפנות ללקוח ולעניין אותו במוצרי ובשירותי החברה, באמצעות ערוצי התקשורת השונים, בכל רגע נתון.
 
פתרונות Unica מותקנים כיום בארץ בלאומי קארד, מזרחי-טפחות, ויזה כ.א.ל, YES, HOT, דיסקונט, Random Logic, בנק הפועלים, שופרסל  ובזק בינלאומי.