חברת המחשוב יוניסיס מוקמה בשני ריבועי קסם ברביע המובילים של גרטנר למיקור חוץ שולחני ולמיקור חוץ של HelpDesk בצפון אמריקה לשנת 2008.
דוח ריבוע הקסם של גרטנר מעריך ספקי שירותי מיקור חוץ על בסיס שלמות החזון ויכולת הביצוע שלהם. דוח שירותי מיקור חוץ דסקטופ מתמקד בשירותים התומכים במשאבי חומרת IT ותוכנה של ארגונים - משרתים, דרך התקני רשת, מחשבים ניידים ו- PDAs, לצד תוכנה סביבתית.דוח מיקור חוץ Help Desk מתמקד בשירותים הכרוכים בניהול ופתרון בקשות תמיכה של משתמשי קצה.
יוניסיס הנה ספקית מובילה בעולם במרחב מיקור חוץ לדסקטופ ול- Help Desk, ותומכת ביותר
מ- 1.6 מיליון משתמשים, מהם 53 אחוז בארה"ב, ומנהלת יותר מ- 7.5 מיליון קריאות Help Desk בשנה.
מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל, אומר כי על בסיס תהליכיה המומלצים לשירותי מיקור חוץ ומינוף מומחיות בתחומים הוורטיקאליים בהם היא פועלת, יוניסיס מספקת באופן גלובלי תהליכים סטנדרטיים וכוח עבודה מותאם לאספקת שירות ברחבי כל הזירות אותן החברה משרתת.
"ארגונים חייבים להתאים עצמם בקביעות למגמות מתפתחות, כמו השימוש הגובר בטכנולוגיות סולריות ואלחוטיות ע"י עובדים ניידים", אומר מנחם בוסטין. "יותר ויותר זקוקים ארגונים אלה לשותפי מיקור חוץ היכולים לספק שירותים יצירתיים וחסכוניים לתמיכה בדרישות המתפתחות של משתמשי קצה. אנו מאמינים כי מיקומנו ברביע המובילים בדוחות יוקרתיים אלה של גרטנר, מאשר את הצלחת יוניסיס באספקת שירותי מיקור חוץ העוזרים ללקוחות להתגבר על האתגרים של שוק דינאמי, ולהפוך אותם ליתרון תחרותי".
גרטנר העריכה אצל הספקים את השירותים, יכולת כוללת, ביצועי מכירות ותמחיר, הגובה לשוק והיסטוריה מוכחת, ביצועי שיווק, חוויית לקוחות, תפעול, הבנת שוק, אסטרטגיית שיווק, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית היצע, מידע עסקי, אסטרטגיה ורטיקאלית/תחומית, חדשנות, ואסטרטגיה גיאוגרפית.