המוצרים של סיגמא משלבים מבט ללקוח ודרישות עסקיות על מנת לתת את ההמלצה הטובה ביותר בכל אינטראקציה של הלקוח והחלטה אופרטיבית על ידי אימוץ המידע המשתנה במהירות.
הפתרונות המרכזים של החברה כוללים: הצעת מוצרים בזמן אמת, אופטימזציה של שירות בשטח , חיזוי ניתוב שיחות וזיהוי מרמה.
על ידי שילוב עם מוצרים של אורקל, לקוחות יוכלו למנף את המבט על הלקוח שלהם השמור גם בנתונים היסטורים וגם בנתוני זמן אמת וזאת על מנת לקבל החלטות טובות יותר, בכמעט כל מצב.
המקור: חברת Oracle. לפרטים נוספים, הקישו כאן.