טלמאפ מפתחת פתרונות ייחודיים בתחום הניווט והמיפוי הסלולרי. מוצרי הניווט הסלולרי שלה מנחים את המשתמש להגיע בקלות ובפשטות מכל נקודת מוצא, לכל נקודת יעד. המוצרים הינם בעלי מאגר רחב של נקודות עניין, דוגמת מסעדות, מוזיאונים, תחנות דלק ועוד - והם בעלי כיסוי גיאוגרפי כלל עולמי, ובפיתוח המתאים למספר רב של פלטפורמות ומכשירים סלולריים. בין לקוחות החברה נמנים מפעילים סלולריים בארץ, דוגמת מירס, סלקום, פלאפון, וכן מספר מפעילים מובילים בעולם כגון AOL, וודאפון ואורנג'.
יאיר גרין, מנהל תפעול ותשתיות, טלמאפ, אמר כי "מערכת הבינה העסקית אותה אנו מטמיעים, תשמש תשתית המבוססת על הידע והמידע הקיימים בכל המערכות בארגון". לדבריו, "במערכת יש אוסף של כלים שמנתחים את הררי המידע המאוחסן במערכות, ושולפים את המידע הרלוונטי. אנו חברה אשר מתבססת על הבינה העסקית, על מנת לנצל באופן מירבי את המידע הזה, ואנחנו מטמיעים את כלי ה-BI כדי לייעל את מערך הדו"חות אותם מפיקה החברה ללקוחותיה. בנוסף, הכלי ישמש ככלי ניתוח נתוני אקטיבציה ושימוש ביישומים, למטרת פיתוח תוכניות שיווק וקידום מכירות ספציפיים ללקוחותיה".
נירה פרנקל, מנהלת מכירות אורקל ישראל, אמרה כי "ארגונים לא גדולים, אינם יכולים להרשות לעצמם לבזבז זמן על החלטות שגויות. לכן, כל מידע שמגיע למנהל חייב להיות עדכני ומדויק". היא הוסיפה, כי "כדי לעבד את המידע הקיים במערכות בארגון, נדרשים זמן ואנרגיה, ולעיתים קרובות על אדם אחד מוטלות מספר רב של משימות ותפקידים. כך, עיבוד המידע נדחק לסוף רשימת המטלות. לכן - ה-BI של אורקל הוא הפתרון".