"המטרה שלנו היא לבנות פתרון אינטגרציית נתונים בזמן אמת בליבת מערכת ניהול הלקוחות שלנו", אמר האוורד ווטסון, מנהל טכנולוגיה ומנהל מידע ב- Virgin Media. "הפתרון החדש צריך להיות גדול פי שניים על מנת לאכסן בהצלחה נתונים מהמערכות הקודמות של ntl ו- Telewest, ולהבטיח יכולת התרחבות עתידית. PowerCenter 8 של Informatica מאפשרת לנו להחליף את הטכנולוגיה הקודמת ולספק תמיכה טכנית בפשטות וביעילות."
PowerCenter 8 של Informatica מספקת ל- Virgin Media תצוגה אחידה של נתוני לקוח, החיונית לניהול מדויק של שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית. יועצי שירות לקוחות מקבלים תצוגה בזמן אמת של נתונים ממוזגים/אחידים שאפשר להשתמש בהם ולנתב אותם אוטומטית לבסיס ניהול נתוני הלקוח. הדבר מאפשר ליועצים לטפל ביעילות בפניות של לקוחות ברחבי מרכזי התקשורת הרבים.
"בשוק כה תחרותי, ספקי שירותי הבידור והתקשורת צריכים להציע שרותים אטרקטיביים אשר ימשכו לקוחות חדשים וישמרו על הקיימים," אמר ג'ון פולטר, סגן נשיא בכיר של מכירות EMEA ב- Informatica. "תחרות שכזו העלתה את חשיבות האסטרטגיה של ניהול לקוחות, ובארגון כה מגוון כמו Virgin Media, האתגר בשמירה על תצוגה אחידה של הלקוח הוא משמעותי. עם הגרסה המתקדמת PowerCenter 8 של Informatica, אנחנו מספקים לחברות פתרון אינטגרציית נתונים שמאפשר לעסק לקבל החלטות בזמן אמת בנוגע לשירותיהם."