הייוויו נבחרה לאחר בחינת הספקים המובילים בתחום. היקף הפרויקט נאמד בלמעלה מ-3 מיליון ₪. "הפתרון של הייוויו חסך לנו שעות עבודה חודשיות יקרות של האנליסטים, ששימשו בעבר ליצירת דו"חות ועתה מנותבות לניתוח מעמיק של מגוון האירועים העסקיים הפוקדים את הארגון, הכלכלה והקשר ביניהם", כך מסרה מירי הר-טל, ראש צוות BI+SD בקוקה קולה ישראל. "הצלחנו לקרב את המידע לכל דרגי המשתמשים באופן בלתי אמצעי. בעבר היה אנליסט מתווך בין המידע למנהל. כיום המנהל יכול לצפות במידע בעצמו ולנתח אותו על-פי רצונו, זאת משום שהמידע נגיש ומוצג באופן ידידותי ואחיד".
במסגרת הפרויקט, הטמיעה הייוויו מערך BI חדשני לכלל חברות קבוצת קוקה קולה ישראל, המבוסס עלPanorama Novaview 5.5 ופותח על-פי הגדרה מראש של הפונקציות הנדרשות לקבוצה. הפתרון החדש, אשר הוטמע מעל מחסן הנתונים של SAP/BW הקיים בקוקה קולה, הינו ידידותי ובעל זמן תגובה מהיר וכולל 3 מודולים מרכזיים: מודול סטטיסטי, מודול מכירות ומודול תפעולי. הייוויו מינפה את היכולות הנרחבות של MS SQL2005 ובנתה שכבת קוביות OLAP, המשקפת נתונים מעל ה-BW ללא צורך לשכפל את נתוני ה-DW.. כמו כן, כולל המערך שכבת פונקציונליות, המרחיבה את יכולות המשתמש מעבר לגבולות כלי ה-BI בהתאמה מדויקת לצרכים ספציפיים, שהועלו בפורום המשתמשים ואינם מיושמים באף כלי BI קיים. למערכת יכולות מותאמות אישית, המאפשרות למשתמש להגדיר מראש את הפרמטרים הנחוצים לו לביצוע מספר רב של אנליזות.
הצורך בפרויקט עלה לאור ריבוי כלי ה-BI, אשר היו בשימוש החברות הבנות בקבוצה והתבססו על פלטפורמות BI שונות, מצב שגרם לחוסר יעילות והקשה על צרכן המידע, אשר נאלץ לאסוף מידע באופן ידני ממספר מערכות BI. כמו כן, היה צורך להתאים את תחום ה-BI לתרבות הארגונית בקוקה קולה הדוגלת בעבודה על-פי יעדים ומספרים, לייעל את איסוף נתוני המכירות וההפצה, ליצור סטנדרטיזציה בתבניות הדו"חות ולשמר את ההשקעה במחסן הנתונים SAP/BW והשלמת ייעודו כמחסן נתונים של כלל הקבוצה. הפתרון היה לאחד את כל הכלים, תוך מיזוג התכונות השונות ממגוון כלי ה-BI לתוך מערכת אחת אחידה.
עופר אבנרי, מנכ"ל משותף בהייוויו: "בזכות עבודה משותפת עם אנשי קוקה קולה הצלחנו להתאים את הפתרון לתקציבים וללוחות הזמנים הצפופים והמערכת עלתה לאוויר תוך חמישה חודשים. הפתרון יצר נגישות למנהלים למידע ומאפשר להם לנתחו באופן עצמאי, לקבל החלטות מושכלות יותר על-ידי מקבלי ההחלטות בארגון, וכן הוא משפר את דרך קבלת ההחלטות של אנשי המכירות. במסגרת הפרויקט העברנו הדרכות לאנשי הארגון בשני מחזורים בני חצי יום כל אחד ובתוך חודש נרשמו למעלה מ-600 משתמשים פעילים במערכת".