מערכת ביזנס אובג'קטס XI מאפשרת לקבל מבט על כל לקוח ולבחון כל חיתוך אפשרי: ק"מ ממוצע שעושה, חובות פתוחים, סוגי רכב, הזמנות, תקלות ועוד. המנהלים הבכירים בחברה יכולים בעזרת המערכת לצפות בקלות במידע ארגוני בזמן אמת, לקבל החלטות על בסיס מידע איכותי וזמין ולמדוד ביצועים. המערכת מאפשרת להכין דו"חות ביצועים על פי אזור, סניפים, סוגי לקוחות וכדומה. לוחות המחוונים (Dashboards) של המערכת מאפשרים למנהלים לבדוק נושאים שיווקיים, לוגיסטיים ופיננסים. כמו כן, כל סניף יוכל לבצע סימולציות על מנת לתכנן טוב יותר באמצעות פקודות כמו What If שבמערכת.
לדברי עינת רותם, מנהלת מערכות המידע של שלמה Sixt, "המערכת משמשת כיום ככלי המידע המרכזי לחטיבת הליסינג ומכירת הרכב בחברה. המערכת מאפשרת לעבוד עם דו"חות איכותיים ואחידים לכלל המשתמשים, לקבל נתונים ומידע בזמן אמת ולספק יותר מידע ליותר אנשים בחברה באמצעות ממשק אינטרנטי קל ונוח. כתוצאה מהכנסת המערכת החדשה, צומצמה ב-70% כמות הדו"חות המיותרים, וכיום נמצאים במאגר הדו"חות של החברה רק הדו"חות המעניינים והאמינים ביותר".
אלון צוקלר, מנהל תחום BI בשלמה Sixt: "מערכת ה-BI יושמה בארכיטקטורה של מחסן נתונים בצורה חכמה. כך יכולים המשתמשים לקבל עצמאות מקסימלית בהפקת הדו"חות בצורה רב מימדית ואפשרות לקבל מידע מסוכם ויזואלי באמצעות Dashboards. במערכת שולב כלי ה-Auditing של ביזנס אובג'קטס, המאפשר לנטר וללמוד מי משתמש במערכת ואת הרגלי השימוש של המשתמשים על מנת ללמוד וליעל את מערך ה-BI. עם XI הגענו לרמת מידור מאוד גבוהה, כאשר כל משתמש קיבל את ההרשאות המתאימות לו והוא יכול לצפות, לשנות ולשמור רק את המידע הרלוונטי לו. כך, למשל, מנהל תיקי לקוח רואה מידע רק על הלקוחות שלו, מנהל אזור רואה רק מידע שקשור לאזור שלו וכו'".
צוקלר הוסיף, כי "תהליך גזירת והעברת הנתונים מן המערכות התפעוליות למחסן הנתונים התקצר מכ-16 שעות בעבר לשעתיים וחצי בלבד כיום, בזכות היכולות של ה-XI והיכולת להבחין בין המידע הטפל והעיקר שיש להעביר למחסן הנתונים. מטריקס סייעו לנו מאוד בייעוץ ליישום המערכת שבוצע על ידי אגף מערכות מידע בחברה".