הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

ליבי טכנולוגיות, שבשנים האחרונות ייצגה ושיווקה את כלי ה-BI של קוגנוס (Cognos) בישראל, איבדה את הבלעדיות שלה על מוצרי החברה. מאז רכישתה של קוגנוס על ידי יבמ (IBM), בנובמבר 2007, המשיכה ליבי להיות המפיצה הבלעדית בשוק המקומי. אולם, בימים האחרונים החלו להגיע למערכות העיתונים הודעות מחברות אחרות שקיבלו מיבמ אישורים רשמיים לשיווק מערכות הבינה העסקית של קוגנוס בארץ - אישורים שמבטלים כאמור את הבלעדיות שהייתה לליבי. לאנשים ומחשבים נודע, כי לליבי יצטרפו בקרוב המשווקים הנוספים דטה מיין, גילון, בייקוניקס ואופיסופט. בשוק מעריכים, כי לא מן הנמנע שבקרוב ימונו משווקים נוספים.

גורמים ביבמ ישראל מסבירים שלא לציטוט, כי מדיניותה של החברה הייתה מאז ומעולם שלא לתת בלעדיות למשווק יחיד באף אחד מהמוצרים שהיא מוכרת ברחבי בעולם. על כן, המהלך של מינוי משווקים חדשים לפלטפורמה שהחברה רכשה לא מכבר, אינו צעד ייחודי לקוגנוס או לישראל. ביבמ אומרים עוד, כי הם משוכנעים שהלקוחות ימשיכו לקבל את השירות והתמיכה הטובים ביותר, ומדגישים שיבמ תעקוב אחר הנושא.

ירון הירשזון, מנכ"ל משותף בליבי טכנולוגיות, אמר כי הוא לא מופתע ממינוי המשווקים החדשים. לדבריו, "מוכרת לנו המדיניות של יבמ לגבי היעדר הבלעדיות, ונערכנו לכך מבעוד מועד. יש לנו 400 לקוחות בישראל ואני משוכנע שנמשיך להוביל את השוק בתחום ה-BI. יש לנו מרכז תמיכה שהקמנו עבור הלקוחות ובכוונתנו להמשיך ולהפעיל אותו".

המקור: אנשים ומחשבים. לידיעה המלאה, הקישו כאן.