הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

חברת הבינה-העסקית הישראלית Point of View Software סיימה בימים אלה את תהליך ההטמעה של תכנת POV 2008 ב'אוטוויק', מרכז השירות והמכירה של מיצובישי יונדאי בירושלים. איציק אסולין, מנכ"ל אוטוויק, הסביר את הבחירה: "תהליכי העבודה במוסך הם מורכבים וכוללים גורמים רבים. בנוסף, יש צורך לספק בכל נקודת זמן מידע עדכני ללקוח על התקדמות הטיפול ברכבו. פתרון ה-BI של פוינט אוף ויו מאפשר לנו לתת ללקוחות מידע עדכני ואמין בכל רגע נתון, ומאפשר לי, כמנהל, לעקוב אחר העבודה של המחלקות השונות בזמן אמת, ולנצל באופן מיטבי את משאבי הארגון. התועלת של POV בלטה במיוחד על רקע המשבר הכלכלי: יכולנו לעקוב אחר הפעילות ולנתח אותה בעזרת כלים מתוחכמים. אני יכול לומר בוודאות שההשקעה ב-POV החזירה את עצמה מהר מהצפוי".

שחר זר, מנהל חטיבת המוצרים בפוינט אוף ויו, מוסר כי: "פתרון ה-BI "Point Of View 2008" מספק מענה מלא לארגונים בכל גודל שהוא בזמן קצר ובעלויות אטרקטיביות מול כל מערכות-המידע בארגון ולכלל משתמשי הארגון, מההנהלה ועד לדרג התפעולי. היישום בחברת אוטוויק משמש דוגמה ליישום BI בחברת בתחום הרכב המעוניינת לקבל החלטות חכמות יותר ובזמן קצר ביותר, במיוחד על רקע המצב הכלכלי והתחרות הגוברת בענף.

פלטפורמת הבינה-העסקית (BI) 2008Point Of View משמשת ליצירה, הפקה והפצה של דו"חות תפעוליים וניהוליים, מחוונים ומדדים (Dashboards and Scorecards), ניתוח רב-מימדי של המידע הארגונים עי" טבלאות ציר (קוביות OLAP), שליחת דוחות באימייל לרשימות תפוצה, תזמון תקופתי של קבלת מידע (Scheduling), התרעות (Alerts) לקבלת מידע על חריגים ועוד. כמו כן, המוצר מאפשר למנהלים לבצע ניתוחי רגישות לשם קבלת החלטות בסגנון What-If-Analysis ובדיקה של עמידה ביעדי הארגון תוך שימוש במחוונים (Dashboards) גרפיים מרהיבים וידידותיים למשתמש."