דוד דגן (40) מונה למנהל תחום יישומי תוכנה באגף G-Marketing של חברת GSTAT. אגף G-Marketing הוא מרכז ההתמחות של GSTAT העוסק בשיווק ממוקד, וכולל מעל 100 מומחים לשיווק ממוקד ו- CRM אנליטי.
במסגרת תפקידו החדש, יהיה דגן ממונה על יישום ותחזוקת מערכות Unica, המיוצגות בארץ על די GSTAT. בין המערכות: מערכת לניהול מבצעים, Web Analytics ו- Real-Time Interaction. כמו כן, יעסוק ביישום ותחזוקה של מערכות Xeligence, פרי פיתוח של חברת GSTAT, בינהן, מערכות הממליצות על דרכים לשימור לקוחות ומערכת NBO, הממליצה על המוצר הבא המתאים ללקוח.
לדגן ניסיון קודם של 12 שנים בעולם הטלקום ומערכות מידע הכולל פיתוח, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל פרויקטים ב- 013 Netvision וכמפתח ומנתח מערכות בסלקום.
דגן מחזיק בתואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים וכן בתעודת מוסמך כמנתח מערכות ומפתח מטעם מכללת ג'ון ברייס הדרכה.