מהפכה בתחום ה-BI : מוצרי מדף לחברות - ניו אספקט, חברת BI מובילה, יוצאת בליין חדש של מוצרי BI המותאמים לענפים השונים.
אודי דגן, מנכ"ל ניו אספקט מספר: "כאשר אנחנו ניגשים לבנות פתרון ייעודי עבור תחום מסוים, אנחנו דואגים לקיים תהליך משמעותי ומסודר בליווי יועצים ומומחי תוכן כדי לתת את הערך המוסף והשימוש במושגים הנכונים שבאמת רלוונטיים לתחום. סדרת REFLECTION, למשל, פתרון BI ל-ERP ו-CRM, שניהם ביחד וכל אחד בנפרד, פותחו לאורך זמן בשיתוף מומחים מנוסים מעולם השיווק והמכירות. ריכזנו דעות רבות וגישות שונות וגיבשנו פתרון כולל שמהווה את המכנה המשותף הבסיסי המתאים כמעט לכל ארגון. אין ספק שארגונים שונים אחד מהשני, אך הפתרון מספק לפחות 80% מהצרכים של כל ארגון. את ה-20% הנותרים ניתן לפתח בקלות ובמהירות בעזרת כלי הפיתוח של פלטפורמות ה-BI עצמן".
עולמות התוכן של ניתוח מכירות, פיננסים ולוגיסטיקה הם פתרונות מוכרים וטריוויאליים בשוק ובנוסף אליהם פיתחה ניו אספקט פתרונות עבור עיריות, מלונות, רשתות קמעונאות, ענף הרכב ועוד תחומים רבים ושונים.
מוצר מוביל נוסף של החברה הוא מודל BI יחיד מסוגו המאפשר שיקוף מידע זמין ומקיף של מכלול נתוני התפעול המיקרו עסקיים בענף המלונאות, התיירות, המסעדנות והאירוח, וכל זאת בזמן אמת.
ענף הבינה עסקית הוא ענף צומח ומתרחב בקצב שיא. עד לפני כמה שנים, היה תחום ה-BI מיוחס רק לחברות גדולות ובעיקר בענפי ההייטק. כיום מתפרש התחום על כל הענפים הקיימים בשוק, הוא מציע מידע אמין ומהיר ב"קליק" וחוסך לחברות התעסקות עם קבצי אקסל ודוחות שדורשים זמן רב ומאמץ. ההשקעה היא חד פעמית וחוסכת זמן וכסף רב ברמה המיידית וכמובן בעתיד. השיפור ניכר כבר מההתחלה, כאשר לאחר ימים בודדים הפתרון כבר "באוויר": הבעיות הקיימות "צפות" ומתחיל תהליך של ייעול וזיהוי מכשולים עסקיים, ניהול כספי נכון יותר, זיהוי צווארי בקבוק והגברת השליטה. הדוחות שנבנים מסייעים בהחלטות לגבי פיתוח תהליכים חדשים בארגון, לייעול תהליכים קיימים ולבחינה חדשה של הפעילות בעסק.
גישה זו מייצרת ללקוחות אפשרות להיכנס לתחום ה-BI באופן שונה, פחות מאיים וחלק יותר. המשמעות היא ברורה: פחות עלויות ללקוח, פחות זמן עד "עלייה לאוויר" ובעיקר ביטול החששות מפרויקטים שאינם נגמרים...
www.newaspeQt.com