הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

רשת האופנה H&O, המונה כ- 30 חנויות ברחבי הארץ, הטמיעה מערכת BI של QlikView.עלות הפרויקט מוערכת בכ- 60 אלף ₪.

H&O הטמיעה את QlikView BI על מנת לאפשר ניתוח המשלב בין המכירות, המלאי ברשת, פעילות העובדים, מועדון הלקוחות והמבצעים השונים.למערכת יכולת לאחד בין מקורות מידע רבים ולספק, הן להנהלה הראשית והן לכל סניף בנפרד, ניתוחים מעמיקים לשם קבלת החלטות, כגון: ניתוח רמת הפעילות בכל סניף על פי שטחים כולל השוואות לאשתקד, ניתוח מכירות לפי מאפיינים שונים ועוד.

מנחם גנוט, סמנכ"ל מערכות מידע, H&O: "מערכת ה- BI של QlikView חוסכת לנו זמן רב בקבלת המידע ומייעלת את תהליך קבלת ההחלטות. בעבר צברנו את כל הנתונים בלילה של אותו היום, כדי לא להעמיס על המערכת, כיום, מערכת ה- BI של QlikView מספקת לנו את הנתונים במהירות, ללא תלות באיש תוכנה. למרות כמות הנתונים הגדולה שמוזנת למערכות שלנו על בסיס יומיומי, יכול כיום כל מנהל לעצב לבד את הדוח שהוא מעוניין בו בזמן אמת, לנתח מידע במהירות ולקבל החלטות שקולות המבוססות על הנתונים בשטח. המערכת מספקת לנו את כל המידע על יחסי הגומלין בין הגורמים השונים, המשפיעים על המכירות ורווח החברה."

עוד הוסיף גנוט כי: "QlikView מאפשרת לנו לנתח בצורה יעילה ומהירה ולבצע השוואות בין יתרות המלאי בסניפים השונים. התוכנה מספקת לנו אפשרות לחישוב דינמי של מלאי שלא היה אפשרי בתוכנות אחרות שבחנו בשל צורת החישוב המסובכת".

יוגב פלד, CTO, QlikView ישראל: "H&O מצטרפת לשורה ארוכה של לקוחות QlikView בישראל, הן בתחום האופנה והן במגזרים נוספים. מערכת ה- BI הותאמה לדרישות של H&O כך שתוכל לספק הצלבה של כל הנתונים הרלוונטיים להם בדרך לקבלת החלטות המשפיעות על הארגון. כמו כן, יצרנו עבורם מגוון תצוגות רחב ומרשים, בעל רמה גבוהה של אובייקטים גראפיים, אשר מעל לכל הינו קל, נוח וידידותי למשתמש."