הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

חברת המחקר האמריקאית היוקרתית פורסטר ריסרץ' (Forrester Research) קובעת במחקר חדש שפורסם בימים אלה כי מערכות תובנת הלקוח (כלי חזוי התנהגות לקוחות וכלי ניהול קמפיינים בין השאר) מבוססות SAS צמחו בשיעור של 50% במהלך שנת 2007. עוד נכתב בדו"ח כי החברה צופה עלייה קבועה של 20% במשך חמש השנים הקרובות, במכירות של פתרונות תובנת לקוח לארגונים על גבי פלטפורמת התובנה העסקית (Business Intelligence) של SAS. ב-SAS מציינים כי נתון זה אינו מפתיע לאור העלייה הגדולה במכירות פתרון ה-BI של החברה לניהול תובנת הלקוחות בשנה החולפת.

חוקרי פורסטר טוענים כי 83% מהמשווקים "מחפשים יותר ויותר פיתרון שיווקי מקיף, אשר תומך בעובדים לכל רוחב הארגון. פתרון כזה יעשה את ההבדל". חוקרי פורסטר מציינים לשבח את הפיתרון של SAS כ"פיתרון חזק, מבוסס אנליטית, המסייע לקשרי שיווק ומציע פיתרון מקיף וכללי לצרכי המשווקים. SAS השיגה ציון מושלם בקטגוריה של כלים אנליטיים וכלי דיווח, הישג שאף אחת מספקי ה- BI המתחרים לא הגיעו אליו באף אחת מהקטגוריות השונות".

יש לציין כי מאז הושלם הדו"ח, שחררה SAS  גרסה חדשה של מערכות חיזוי התנהגות הלקוחות בזמן אמת- ה- Real-Time Decision Manager. מערכת זו מסייעת למשווקים לרכז את מהלכי השיווק האינטראקטיביים על גבי ערוצים שונים בזמן אמת. פתרון זה משתמש בלוגיקה המבוססת על כלי ניתוח אנליטים, לצורך קבלת החלטות חכמות באינטראקציה מול הלקוח.

צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים, המייצגת בישראל בלעדית את SAS, מסר כי "הפלטפורמה של SAS מציעה את היכולות האנליטיות וכריית המידע הטובים בעולם. לקוחותינו מדווחים על שביעות רצון מביצועי המערכת, מהממשק הידידותי והתמיכה שאנו מספקים. מטרתנו לסייע למשווקים להעמיק את ההבנה של הלקוח, לקיים קשר רצוף עימו ולשפר ללא הרף את הביצועים. הפיתרון של SAS תומך באופן ייחודי במשווקים בעזרת טווח נרחב של פתרונות".