יבמ מסרה, כי הרכישה תחזק את יוזמות הטיפול שלה במידע: "ניהול המידע" ו-"מידע לפי דרישה". יוזמות אלה, מסרה יבמ, עוזרות ללקוחות לטפל במידע באופן טוב יותר, ולשנע את התובנות המופקות מהמידע לחלקים נרחבים בארגון, לרבות ההנהלה. כך, מסרה יבמ, "המידע הופך להיות נכס".
SPSS משרתת כיום כ-250 אלף לקוחות באמצעות 1,200 עובדים ב-60 מדינות. מטה החברה יושב בשיקאגו, אילנוי, ארה"ב. התוכנות של SPSS חוזות התנהגות ותגובות של לקוחות וצרכנים, במגוון רחב של תחומים, לרבות החלטות בתחומי השיווק, אופני פעולה בתחום המכירות, ועוד. התוכנות מספקות ללקוחות תובנות עסקיות ומסייעות לייצר מודלים מתקדמים היכולים לחזות מגמות עסקיות עתידיות, על מנת לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר.
המקור: אתר אנשים ומחשבים. לידיעה המלאה, הקישו כאן.