בפורום Customer Analytics תוכלו לקרוא על פתרונות אנליטיים למיקסום שווי לקוחות ועל אלגוריתמי כריית נתונים, להתעדכן בנושאים החמים בתחום, לקבל טיפים, לשאול שאלות, לענות לשאלות, לקבל תשובות, וכמובן - לחלוק מהידע והניסיון האישי שלכם בתחום.
מה זה Customer Analytics
המושג Customer Analytics מתייחס למכלול פתרונות, תהליכים ושיטות, העושים שימוש בנתוני הלקוחות של חברה, במטרה לשרת קבלת החלטות טובה יותר, וניהול טוב יותר של הקשר בין החברה ללקוחות. דוגמאות לפתרונות Customer Analytics:
- סגמנטציית לקוחות - חלוקה אנליטית של לקוחות החברה לקבוצות הומוגניות, על פי מאפייני הלקוחות, המתועדים בבסיס הנתונים של החברה.
- חיזוי נטישה - ניתוח נתוני לקוחות נוטשים לצורך הבנת הסיבות לנטישה, ולצורך ייזום פעולות שימור פרו-אקטיביות.
- ניתוח סלי קנייה - ניתוח דפוסי הקנייה של לקוחות, לצורך ייזום קמפיינים יעילים, והצעות X-Sale ו- Up-Sale.
- ניתוח סיכוני אשראי לצורך קביעת מדיניות אשראי
- חיזוי/חישוב שווי - ניתוח מחזור חיי הלקוח, לצורך כימות השווי של הנכס הארגוני החשוב ביותר - הלקוחות
הפורום מנוהל ע"י ד"ר שחר כהן, מחברת מוביוס פתרונות.
אפשר להכנס על ידי הקשה על "פורומים" בתפריט הראשי באתר או באופן ישיר על ידי הכתובת: analytics.dwh.co.il .