DGT אף תשתמש ביכולות כריית הנתונים של Teradata לטובת ניתוח תאונות ובניית מודלים לחיזוי וניתוח דפוסי התנהגות בדרכים. שילוב הנתונים עם מקורות מידע נוספים, דוגמת חיישני מהירות, תחנות מזג אוויר ורדארים משטרתיים, כמו גם תנאי ותוואי השטח בהם קרו התאונות, יסייעו בזיהוי האזורים המועדים יותר לתאונות ולמניעתן. "ניתוח המידע שתורם לבטיחות בדרכים נעשה מורכב מיום ליום כמו גם העובדה שיותר ויותר אנשים בארגון שואבים מהמערכות הללו נתונים שמסייעים להם בפעילות השוטפת שלהם", אומר סנטיאגו דומינגז, מנהל מערכות המידע ב-DGT. "הבנה אמיתית של הסיבות לתאונות תסייע לנו להמנע מהן ככל האפשר".