הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

חברת Teradata הכריזה על גרסא חדשה של Teradata Demand Chain Management, תוכנה החוזה במדוייק ביקוש מצד צרכנים והמסכנרת מערכות כדי שהקמעונאי יוכל לעמוד בביקוש.

באותה הזדמנות, Teradata הכריזה גם על Teradata Demand Chain Management in the Cloud, צורת הפצה של התוכנה המאפשרת לקמעונאים לנצל את היכולות החיזוי של התוכנה ללא רכישת תשתית נוספת.

בגרסא החדשה:

-השלמת חוסרים ברחבי השלבים של שרשרת ההפצה.

-שיפור בחיזוי קידום מכירות לקידום פריטים "חלשים".

-יכולת לנהל את הפתרון בצורה אגרגטיבית בעוד שהחלק התפעולי נשאר ברמת חנות, SKU.

-מבט הזמנה מהונדס מחדש המאפשר תצוגות מותאמות אישית.

-יכולות דיווח חדשה המאפשרת ללקוחות ליצא את הנתונים לתוכנות אנליטיקה להמשך דיווח.

-כאמור, גרסת ענן.

 

המקור: חברת Teradata, לידיעה המלאה, הקישו כאן