הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Ace Hardware, הנמנית על הרשתות הקמעונאיות הגדולות בעולם, הודיעה כי תרחיב את השימוש במחסן הנתונים הארגוני Teradata כדי שיתאים לקצב הצמיחה הקבוע של הרשת. כיום משתמשת Ace בכלי מחסן הנתונים לייעול קבלת החלטות אסטרטגיות וטקטיות במגוון תהליכים עסקיים, כולל ניהול קשרי לקוחות. ברשת פועלות כיום 4,600 חנויות כלי בית וחנויות רשת בלמעלה מ- 60 מדינות, (כולל ישראל) והכנסותיה השנתיות עברו ב-2007 את רף 12 מיליארד הדולר. 

Ace, שדורגה לא מכבר על ידי J.D. Power בראש רשימת החברות "הנהנות משביעות רצון לקוחות", עושה שימוש ב- Teradata מזה שמונה שנים כדי להניע את תוכניות נאמנות הלקוחות של הרשת, לייעל את ההליכים השיווקיים ולהגביר את קצב הקמפיינים השיווקיים ומורכבותם. כך לדוגמה, מערכת Teradata CRM מספקת הבנה מפורטת של העדפות רכישה והתנהגות לקוחות ומייעלת את הפניות האישיות לכל לקוח ולקוח. היישומים החדשים אותם תאמץ Ace יסייעו לרשת בפיתוח הצעות קניה אישיות יותר, בעיקר לחברי מועדון הלקוחות המתמידים  ולחיזוק הקשר שבין הלקוחות לחנויות הרשת. 

העסקה הנוכחית מחזקת את נוכחותה של Teradata בתעשייה הקמעונאית, המאמצת בשנים האחרונות את כלי המידע המתקדמים ביותר, תוך המרת מרכולי נתונים ויישומי נתונים מוגבלים אחרים בכלי מחסון נתונים רבי עוצמה. בין החברות שכבר אימצו פתרונות של Teradata ניתן למצוא את JC Penney ,Hallmark Timberland ושופרסל.

חברת (Teradata Corporation (NYSE: TDC, המיוצגת בישראל על ידי חברת י.א. מיטווך ובניו, היא החברה הגדולה בעולם המתמקדת בהשגת והעלאת רמות הבינה העסקית הארגונית באמצעות מחסון נתונים וכלי ניתוח ארגוניים. החברה פעילה כיום במעל ל- 60 מדינות.