על פי ההערכה, המערכת שהותקנה בבנק היא מערכת ה- EBM הראשונה מסוגה שיושמה בתעשייה הפיננסית ביפן והיא תנתח אינספור פיסות מידע הזורמות ממיליוני הלקוחות. כלי ה-EBM מאפשרים למפעיליהם לאתר, לנתח ולפרש פעולות שהלקוחות מבצעים ולהציע להם, עוד בטרם הללו החליטו על צעדיהם הבאים, מגוון הצעות ושירותים ממוקדים בהתאם לצרכיהם. בין הפעילויות השיווקיות שמתכנן לבצע הבנק: הצעת הלוואות, הוצאת כרטיסי אשראי ותוכניות נאמנות לקוחות.
"בבנקאות, הדיאלוג עם הלקוח מתבצע בכמה ערוצים והוא מורכב ביותר. לעתים מדובר במיליוני שיחות מדי שעה בכל יום", אומר סם גרג, סגן נשיא Teradata. לדברי גרג, 'ספריית' הפתרון מבוסס האירועים של Teradata כוללת למעלה מ- 1000 'אירועי לקוח' מוגדרים.