הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Tableau הכריזה על יכולות חדשות המאפשרות למפתחים להטמיע, להרחיב ולהתאים אישית אנליטיקה בכל פרוייקט.

 Tableau מסייעת לארגונים להתאים אישית, לשלב ולפרוס ניתוחים ישירות ליישומים, מוצרים ופורטלי אינטרנט כדי להניע קבלת החלטות חכמה ומהירה יותר. פלטפורמת המפתחים של Tableau כוללת ממשקי תכנות יישומים (API) וערכות פיתוח תוכנה (SDK) כדי לעזור לכל אחד להרחיב ולהתאים אישית את הפונקציונליות של Tableau.

אחד מהעדיפויות המרכזיות של המפתחים של Tableau הוא לאפשר ניתוח משובץ באפליקציה- נותן לכל אחד את היכולת להביא חוויות ניתוח לתוך המוצרים והיישומים שלו. Tableau Embedded Analytics מאפשר למפתחי נתונים להטמיע את החוויות האנליטיות המובילות בשוק של Tableau במוצרים ובאפליקציות שלהם כדי להעצים את המשתמשים והלקוחות שלהם עם תובנות מונעות נתונים.

יכולות ה-Tableau החדשות יספקו למפתחים את הגמישות ל:

  • לחשוף יותר נתונים, לא משנה מאיפה הם מגיעים:
  • Web Data Connector 3.0 יספק ערכת כלים אחת ויעיל עם הכלים שמפתחי נתונים צריכים כדי לבנות מחבר לנתוני יישומי האינטרנט שלהם מקצה לקצה.
  • להטמיע את מלוא העוצמה של Tableau בכל יישום:
  • Embedding API v3 מספק דרך קלה להטמיע ולשלב ניתוח Tableau בכל יישום באמצעות רכיבי אינטרנט. התהליך המחודש שלו הופך את חוויית המפתחים למודרנית ומשפרת כדי לחסוך זמן ולגרום לחברות לצאת לשוק מהר יותר.
  • Embeddable Web Authoring מביא את חווית הכתיבה הטובה מסוגה של Tableau ישירות לכל יישום. כעת, לקוחות יכולים לערוך הדמיה ישירות מכל אפליקציה או פורטל אינטרנט, מה שמאפשר להם לשאול שאלות ולקבל החלטות מונחות נתונים בזרימת העבודה שלהם.
  • אפליקציות מחוברות לאימות חלק מספקת מסגרת אימות מודרנית, מאובטחת וגמישה המאפשרת למפתחים לשלב בקלות את Tableau באפליקציה שלהם עם אימות פשוט ומאובטח (כניסה יחידה) עבור הלקוחות שלהם.
  • לפעל על פי תובנות נתונים ישירות בזרימת העבודה:
  • פעולות טבלה עם Salesforce Flow מאפשרות לכל אחד להפעיל זרימות עבודה ב-Salesforce Flow ישירות מלוח המחוונים של Tableau. זה יעזור לאנשים לעבור במהירות מתובנות לפעולות - קידום תהליכים עסקיים וביטול בעיות הנובעות מהצורך לדפדף בין מספר יישומים כדי לבצע את העבודה.

המקור: חברת Tableau בכתובת הזאת.