הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Salesforce  חברת הCRM בענן, הודיעה כי בGenie Customer Data Cloud, ניתן לנתח נתונים על ידי Tableau, שעוזר לעסקים טוב יותר להבין ולחשוף את נתוני הלקוחות ולספק תובנות מעשיות בזמן אמת ובקנה מידה גדול.

כעת, כל חברה יכולה לנתח מיליארדי נקודות נתונים המאוחסנות ומתואמות ב-Genie באמצעות Tableau, ולאחר מכן לדמיין, לחקור ולהפוך תובנות לאוטומטיות ולנקוט פעולה בצורה מאובטחת. בנוסף, מכיוון ש-Genie משולבת באופן טבעי עם Tableau, עסקים יכולים להוזיל את עלויות מחסני הנתונים, להגדיל את הזמן עד לתובנה ולאפשר קבלת החלטות טובה יותר על ידי חיבור כל הנתונים והניתוחים שלהם במקום אחד.

Genie Customer Data Cloud מעבד כעת יותר מ-100 מיליארד רשומות לקוחות בממוצע מדי יום בכל Salesforce Customer 360, מה שמאפשר לכל חברה להשתמש בנתונים ולהפוך לחברת לקוחות על ידי חיסכון בזמן וכסף תוך הגדלת הכנסות עם ה-CRM מספר 1 בעולם. במהלך שבוע הסייבר 2022 לבדו, Genie Customer Data Cloud אפשר 43 מיליארד התקשרויות עם לקוחות ללקוחות Salesforce והכניס 1.1 טריליון רשומות.

 Genie Customer Data Cloud קולט, מייחד ומאחד את כל נתוני הלקוחות של החברה על פני ערוצים ואינטראקציות לפרופיל לקוח אחד בזמן אמת, כך שכל חוויה ברחבי Customer 360 היא אוטומטית יותר, חכמה, משולבת ו בזמן אמת.

בסביבה הכלכלית של היום, כל חברה חייבת להתמקד בלקוחות שלה, והכל מתחיל בנתונים. לעסקים יש כמויות אדירות של נתונים מכוסים, שונים וקשים לניהול. בעבר, חברות היו צריכות לבנות צינורות נתונים מורכבים, מה שיצר בעיות עם שכפול נתונים, נתונים סטטיים או מיושנים ובסופו של דבר, עיכוב או פגום בקבלת החלטות. כדי להצליח, חברות זקוקות לגישה לכמויות עצומות של נתונים מתוך Salesforce וממקומות אחרים, המאפשרים החלטות עסקיות בדרכים רלוונטיות וקלות להבנה. עם Genie Customer Data Cloud המופעל על ידי Tableau, ארגונים יכולים להביא נתוני לקוחות מותאמים, נתוני מעורבות ונתונים חיצוניים ביעילות ובקנה מידה.

כדי לקרוא את הידיעה המקורית, אנא הכנסו ללינק הזה.