הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

 Salesforce הציגה את Tableau Cloud, הדרך המהירה והקלה ביותר עבור לקוחות לקבל את מלוא הערך של Tableau בקנה מידה ארגוני. ההצעה היא הדור הבא של מה שהיה ידוע בעבר כ-Tableau Online וכוללת חידושים חדשים להגברת הפרודוקטיביות על ידי אספקת כלים אנליטיים חכמים, חזקים וקלים לשימוש, כדי לעזור לכל אחד לחשוף תובנות ולקבל בביטחון החלטות מונעות נתונים.

חלק אינטגרלי מ-Salesforce Customer 360  חברת , Tableau מעצימה ללקוחות להציג ולהשיג תובנות מעשיות מכל הנתונים המהימנים שלהם, תוך יצירת מקור יחיד של אמת, נגיש בכל זמן ובכל מקום.

תנודתיות השוק ושיבושים נרחבים בשרשרת האספקה הופכים את זה לאתגר יותר ויותר עבור חברות להכיל עלויות ולהמשיך את העסקים שלהן קדימה. נתונים יכולים לסייע בניהול המורכבויות והשינויים הללו. לדוגמה, שרשראות אספקה מחוברות וקווי ייצור מייצרים שפע של נתונים ולקוחות מצפים לנראות בזמן אמת לגבי מתי הסחורות יגיעו. מחקר שנערך לאחרונה על ידי מקינזי מצא מתאם חזק בין הצלחת התכנון של הארגון לבין אימוץ הניתוחים המתקדמים. ניהול שרשרת אספקה מונע נתונים מציע דרכים חדשות להימנע מהפרעות ולהגיב לנסיבות בלתי צפויות במהירות ובביטחון.

Tableau Cloud מספקת את פלטפורמת הניתוח המובילה לפגוש לקוחות היכן שהם מעדיפים להפעיל את העסק שלהם. למעשה, 70 אחוז מהלקוחות החדשים בוחרים ב-Tableau Cloud על פני פתרון מקומי או היברידי כדי להפעיל את הניתוח שלהם. Tableau גם ממשיכה להציע פתרונות בניהול עצמי ומחויבת לספק ללקוחות את האפשרויות הגמישות שהם צריכים.

כחלק מההשקה, Tableau עובדת עם Snowflake כדי לספק ניסיון קידום מכירות מורחב הכולל רישיונות Tableau Cloud ללקוחות Snowflake ובכפוף לדרישות התוכנית, זיכויים של Snowflake עם ההמרה ללקוח Tableau Cloud.

חידושים חדשים ב-Tableau מספקים תובנות אוטומטיות מהר יותר ובקלות רבה יותר

Tableau ממנפת את השפה הטבעית המובילה ואת יכולות הניתוח המוגברות כדי לעזור לכולם להשתמש בנתונים כדי לקבל החלטות משמעותיות. Data Stories מוסיף הסברים אוטומטיים בשפה פשוטה ללוחות המחוונים של Tableau בקנה מידה, ועוזר ללקוחות להבין ולקיים אינטראקציה עם נתונים מהר יותר. אוטומציה של הניתוח, הבנייה והתקשורת של תובנות מנתונים בפורמט סיפור מודרני וקל להבנה, מבטלת את הצורך להסביר שוב ושוב לוחות מחוונים, הופכת את הנתונים לנגישים יותר למשתמשים עסקיים ומסייעת להגביר את אימוץ האנליטיקה ברחבי הארגון.

יכולות חדשות המוכנות לארגון להגברת היעילות

Tableau מציגה גם ניהול מתקדם, המסייע ללקוחות Tableau לנהל, לאבטח ולהתאים ניתוחים קריטיים למשימה ברחבי הארגון. מנהלי מערכת יכולים לקבל תובנות מעמיקות לגבי אימוץ וביצועים, למנף יכולות הצפנה מתקדמות כדי לעמוד בדרישות האבטחה ולהשיג מגבלות קיבולת מוגברות כדי להבטיח לצוותים וליחידים גישה לנתונים רלוונטיים. 

הכנסת איינשטיין ל-Tableau מספקת תובנות עמוקות יותר ב-Salesforce Customer 360

Tableau גם עוזרת להניע את Salesforce Customer 360 ומעצימה את הלקוחות למנף את הנתונים שלהם באופן מלא כדי לקבל תובנות מעשיות מנתוני ה-CRM שלהם.

מופעל על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) ולמידת המכונה (ML) של איינשטיין דיסקברי, Tableau עוזרת לאנשים עם מומחיות בתחום לקבל החלטות טובות יותר מהר יותר ובביטחון רב יותר. לדוגמה, בונה מודלים מאפשר לצוותים עסקיים לבנות ולצרוך בשיתוף פעולה מודלים חזויים, באמצעות מנוע ה-Einstein Discovery, מבלי לעזוב את זרימות העבודה שלהם ב-Tableau.

המקור: חברת Tableau בכתובת הזאת.