הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

אמזון השיקה את "AI Ready", יוזמה חדשה שמטרתה לספק הכשרה וחינוך חינם למיומנויות בינה מלאכותית (AI) לשני מיליון אנשים ברחבי העולם עד 2025. אמזון מתכוונת לעמוד בהתחייבות זו על ידי השקת קורסים ויוזמות למידה חדשות ב-AI והגדלת התוכניות הקיימות.

כחלק ממטרה זו, מכריזה החברה על שמונה קורסים חדשים וחינמיים שיעזרו למבוגרים להגביר מיומנויות בבינה מלאכותית ובינה מלאכותית יוצרת; תוכנית מלגות חדשות של Amazon Web Services (AWS) Generative AI עם פלטפורמת למידה מקוונת Udacity; ושיתוף פעולה חדש עם Code.org שנועד לעזור לתלמידים ללמוד על AI גנרטיבי.

מחקר חדש מגלה שטאלנט בינה מלאכותית יכול להרוויח עד 47% יותר

הצורך בכוח עבודה בעל ידע בינה מלאכותית מעולם לא היה גדול יותר. למעשה, 73% מהמעסיקים טוענים שגיוס כישרונות מיומנים בבינה מלאכותית היא בראש סדר העדיפויות - אך מבין אלה, שלושה מתוך ארבעה אומרים שהם אינם מסוגלים לענות על צורכי הכישרונות שלהם בבינה מלאכותית. כך עולה ממחקר חדש של AWS וחברת המחקר Access Partnership. המחקר גם מצא שמעסיקים מצפים מהעובדים שלהם להרוויח עד 47% יותר במשכורות אם הם יתחזקו ב-AI. במבט קדימה, בינה מלאכותית רק תהפוך לאינטגרלית יותר מהאופן שבו העסקים מתבצעים, כאשר 93% מהעסקים מצפים שהם ישתמשו בפתרונות בינה מלאכותית ברחבי הארגון שלהם בחמש השנים הקרובות.

אמזון משיקה את AI Ready כדי לעזור לכל מי שיש לו רצון ללמוד על AI ולהפיק תועלת מההזדמנות האדירה שלפנינו. היוזמות הבאות נועדו לפתוח הזדמנויות לעובדים כיום כמו גם לדור העתיד.

הכשרת AI גנרטיבית בחינם למשרות מבוקשות

כדי לתמוך באנשי מקצוע במקום העבודה כיום, AWS מכריזה על שמונה קורסים חדשים, חינמיים של AI ובינה מלאכותית, הפתוחים לכל אחד ומתאימים למשרות מבוקשות. יש משהו לכולם עם קורסים החל מבסיס למתקדמים ולמנהיגים עסקיים כמו גם טכנולוגים. קורסים אלה מגדילים את 80+ הקורסים והמשאבים של AI בחינם ובעלות נמוכה ובינה מלאכותית הניתנים דרך AWS.

קורסים לקהל עסקי ולא טכני:

  1. מבוא לבינה מלאכותית גנרטיבית.
  2. תוכנית למידה בינה מלאכותית למקבלי החלטות 
  3. מבוא לאמזון CodeWhisperer מלמד את המשתתפים כיצד להשתמש במחולל קוד ה-AI של אמזון, 


קורסים למפתחים ולקהלים טכניים:

  1. היסודות של הנדסה מהירה מציגה את היסודות של הנדסה מהירה,
  2. Low-Code Machine Learning ב-AWS בוחן כיצד להכין נתונים, לאמן מודלים של למידת מכונה ולפרוס מודלים של למידת מכונה, עם קידוד מינימלי וללא ידע מעמיק בלמידת מכונה. 
  3. בניית מודלים של שפה ב-AWS 
  4. Amazon Transcribe - תחילת העבודה בוחן כיצד להשתמש ב- Amazon Transcribe,
  5. בניית יישומי בינה מלאכותית באמצעות Amazon Bedrock .
12 מיליון דולר במלגות בינה מלאכותית

באמצעות מלגת ה-AWS Generative AI, AWS תספק מלגות Udacity, בשווי של יותר מ-12 מיליון דולר, ליותר מ-50,000 תלמידי תיכון ואוניברסיטאות מקהילות מוחלשות וחסרות ייצוג ברחבי העולם.

סטודנטים מתאימים יכולים לקחת את Introducing Generative AI עם AWS, קורס חדש בנושא Udacity, בחינם. הקורס, שתוכנן על ידי מומחי בינה מלאכותית ב-AWS, מציג לסטודנטים מושגי AI ינרטיביים בסיסיים ומנחה אותם בפרויקט מעשי. עם סיום הקורס בהצלחה, התלמידים זוכים בתעודה מ-Udacity כדי להציג את הידע שלהם בפני מעסיקים עתידיים.

 

היכרות נגישה ומהנה ל-AI גנרטיבי עם Hour of Code Dance Party

אמזון פותחת בשיתוף פעולה חדש בין Amazon Future Engineer ו-Code.org כדי להשיק את Hour of Code Dance Party: AI Edition. במהלך מבוא זה בן שעה לקידוד ובינה מלאכותית, התלמידים ייצרו סט קליפ וירטואלי משלהם כדי להציג שירים של אמנים כולל מיילי סיירוס, הארי סטיילס ועוד.

התלמידים יקודדו את הכוריאוגרפיה של הרקדן הווירטואלי שלהם וישתמשו באימוג'ים כהנחיות בינה מלאכותית ליצירת רקעים מונפשים. הפעילות תעניק למשתתפים היכרות עם AI גנרטיבי, כולל למידה על מודלים של שפות גדולות וכיצד הם משמשים להפעלת האנליטיקה החזויה האחראית ליצירת תמונות, טקסטים חדשים ועוד.

Hour of Code יתקיים ברחבי העולם במהלך שבוע החינוך למדעי המחשב, 4-10 בדצמבר, ויעסיק תלמידים ומורים בגן עד כיתה י"ב. בנוסף, AWS מספקת עד 8 מיליון דולר בקרדיט מחשוב ענן AWS ל-Code.org, הפועלת על AWS, כדי לתמוך עוד יותר ב-Hour of Code.

השקעה באימון כישורי ענן

ההתחייבות החדשה של אמזון ל-AI Ready מתווספת למחויבות של AWS להשקיע מאות מיליוני דולרים כדי לספק הכשרה חינמית של מיומנויות מחשוב ענן ל-29 מיליון אנשים עד 2025, שכבר הכשירה יותר מ-21 מיליון אנשים. כדי להתחיל, בקר בכתובת: aboutamazon.com/29million.

 המקור: חברת אמזון בכתובת הזאת.