הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

 אינפורמטיקה , מובילת ניהול נתונים בענן ארגוני, הכריזה על אינטגרציות עמוקות יותר ברחבי האקולוגית של Microsoft Azure. אבני הדרך האחרונות יספקו גישה חלקה ליכולות נתונים עבור מיליוני לקוחות Azure העולמיים. הפיתוחים המשותפים נחשפו ב-Microsoft Ignite, הכנס השנתי למפתחים ואנשי IT המתקיים בסיאטל.

שילוב בינה מלאכותית גנרטיבית: CLAIRE GPT משתמשת בכוחו של Azure OpenAI ServiceM

Informatica שיתפה פעולה עם הנדסה של מיקרוסופט וצוות Azure OpenAI Service כדי להשתמש ברלוונטיות ובדיוק של דגמי השפה הגדולים שלהם כדי לפתח את CLAIRE GPT, שהושק ב-Informatica World 2023 כגרסת הבינה המלאכותית הגנרטיבית של הדור הבא של מנוע הבינה המלאכותית שלה, CLAIRE®. CLAIRE GPT מספקת ממשק שפה טבעית לנתונים ולענן ניהול נתונים אינטליגנטי, ומשנה את האופן שבו משתמשים מגלים, מבינים, שולטים וצורכים נתונים באמצעות אינטראקציות שיחה פשוטות. בנייה במודלים מכוונים של Azure OpenAI Service מאפשרת למשתמשי CLAIRE GPT גישה ליצירת קוד ניהול נתונים חדיש, כמו גם למערכות מקיפות עבור AI אחראי הנדרש למקרי שימוש ארגוניים.

איכות הנתונים של Informatica Intelligent Data Management Cloud (IDMC) כעומס עבודה מקורי על Microsoft Fabric

כאחד משותפי העיצוב הראשונים של ISV עבור Microsoft Fabric, IDMC של Informatica תציע יכולות ניהול נתונים עשירות למשתמשי Microsoft Fabric כאפליקציה מקורית בפלטפורמת ניתוח הנתונים של הדור הבא. המשמעות היא שיכולות IDMC יהיו מוטמעות ישירות וזמינות כחוויה מאוחדת בתוך Microsoft Fabric. לקוחות יוכלו לגלות ולהשתמש בפתרונות ניהול נתונים מרכזיים - במיוחד יכולות פרופיל נתונים, איכות, צפייה ויכולות אינטגרציה - כדי לבנות נתונים מהימנים כדי להפעיל עומסי עבודה של ניתוח Fabric. IDMC, כאפליקציה מקורית על Fabric, צפויה להיות זמינה באופן כללי במחצית הראשונה של 2024.

המקור: חברת אינפורמטיקה בכתובת הזאת