הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

 Salesforce הכריזה על הזמינות הכללית של Unlimited Edition+ (UE+), חבילת טכנולוגיה פשוטה לעסקים המעוניינים להאיץ את הצמיחה עם AI, נתונים ו-CRM.

המוצר UE+ מספקת לארגונים בכל ענף גישה למיטב טכנולוגיית Salesforce ברחבי Sales Cloud, Service Cloud, Einstein AI, Data Cloud, Slack, Tableau ותעשיות בהצעה אחת, ועוזרת להם לשנות את העסק שלהם ולספק חוויות לקוח חזקות יותר.

עידן הבינה המלאכותית כבר כאן, אבל חברות מאותגרות על ידי נתונים כמוסים וערימות טכנולוגיות מפורקות, שיצרו מערכות מורכבות ויקרות להפליא. ארגונים אלה מוגבלים ביכולתם ליישם ביעילות AI מהימן עקב היעדר גישה, הרמוניזציה וקישוריות בין נתונים של צד ראשון ושל צד שלישי. למעשה, 60% ממובילי ה-IT אומרים כי בינה מלאכותית גנרטיבית לא תשתלב בערימת הטכנולוגיה שלהם.

UE+ מפשט את הקנייה והטמעה של טכנולוגיית Salesforce כך שארגונים יכולים להרחיב את הגודל במהירות. לקוחות Salesforce מצליחים עם רכישה פשוטה, שכן תשע מתוך 10 העסקאות המובילות של Salesforce ברבעון השלישי של שנת הכספים '24 כללו שישה עננים או יותר.

"הלקוחות שלנו מעריכים ופועלים באופן עקבי כדי לפשט את תיק הטכנולוגיה המסובך שלהם ומחפשים אותנו כדי לעזור להם להיות פרודוקטיביים ויעילים יותר", אמר ביל פטרסון, סמנכ"ל Salesforce של אסטרטגיה תאגידית. "חבילות חדשות אלה מספקות את המיטב של Salesforce כדי לעזור ללקוחותינו בכל התעשיות לנוע מהר יותר, להפחית את המורכבות ולהתחרות טוב יותר בטכנולוגיה העדכנית ביותר בזמן שהם מנווטים את עידן הבינה המלאכותית החדש הזה."

המקור: חברת Salesforce. לידיעה המקורית, הקישו כאן.