הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Qlik הודיעה על רכישת Mozaic Data (Mozaic), טכנולוגיית ניהול נתונים חדשנית מונעת בינה מלאכותית. רכישה בזמן זה מסמנת התקדמות בפישוט הטיפול בנתונים לעסקים, תוך התמקדות בגישה מוכוונת מוצר נתונים לאיכות נתונים וממשל טובים יותר.

שילוב Mozaic בפורטפוליו של Qlik מביא גישה טרנספורמטיבית לניהול נתונים כמוצר. "ארגונים מבקשים יותר ויותר ליצור מוצרי נתונים ממוקדי תחום שמתעלים מעל אינטגרציה ואיכות נתונים. יש ציפייה מוגברת בתעשייה", הסביר סטיוארט בונד, סגן נשיא, תוכנת מודיעין ושילוב נתונים ב-IDC. "המיקוד של הצעות איכות הנתונים והממשל של Qlik כדי לגלם את הרעיון של מוצרי נתונים מדגיש בגרות המהדהדת עם צרכי הלקוחות של היום."

שראד קומאר, מייסד Mozaic, מצטרף ל-Qlik כראש האזורי לאינטגרציה ואיכות נתונים. המומחיות שלו תשפר עוד יותר את היכולות החדשניות של Qlik, במטרה לפתח את הדור הבא של פתרון Data Product Catalog ולאפשר ללקוחות להפיק יותר ערך מהנתונים שלהם במהירות וביעילות.

דרו קלארק, מנכ"ל, יחידת נתונים עסקית ב-Qlik, הדגיש, "רכישת המומחיות של מוזאיק ושרד היא צעד מרכזי בעיצוב מחדש של נוף הנתונים, ומהווה תרומה משמעותית לעבודתנו השוטפת לשנת 2024. לקוחות מכירים בחשיבות הטיפול נתונים כמוצר - אסטרטגיה שמתיישרת עם הצורך בקטלוג מוצרי נתונים מבוססי SaaS, המציעה חוויה יעילה וידידותית יותר בניהול מחזור חיי נתונים, תוך חיזוק בסיס איתן לניהול נתונים מונחה בינה מלאכותית".

גישת ה-Data Product Experience החדשנית של Mozaic תוכננה בהתאם לעקרונות של ארכיטקטורה מבוזרת. Mozaic אפשרה לארגונים לבנות, לאבטח, לשלוט, לפרוס ולנהל מוצרי נתונים ממוקדי תחום בענן. ניתן לגלות את מוצרי הנתונים הללו דרך שוק מוצרי נתונים, ולגשת אליהם באמצעות קשת רחבה של דפוסי צריכה, המאפשרים מקרי שימוש עסקיים מגוונים.

רכישה זו אמורה להאיץ את הפריסה והניצול של הנתונים בארגונים, במיוחד בפלטפורמות ענן כמו Amazon Redshift, Databricks, Google BigQuery, Microsoft Fabric ו-Snowflake. ה-Harvard Business Review מציין שהתייחסות לנתונים כאל מוצר יכולה להאיץ את היישום של מקרי שימוש חדשים ב-90% ולהפחית את עלות הבעלות הכוללת ב-30%.

שראד קומאר הגיב, "ההצטרפות ל-Qlik היא אבן דרך משמעותית עבור Mozaic Data. אנו חולקים חזון לשפר את צריכת הנתונים על ידי מיצוי הערך מהשקעות נתונים. זוהי הזדמנות לקדם את היעילות והחדשנות בניהול הנתונים המונעים על ידי AI, תוך שילוב חלק עם הפרויקטים הקרובים של Qlik."

עם רכישה זו, Qlik מחזקת את מחויבותה לספק פתרונות נתונים מקצה לקצה, תוך שילוב חלק של הטכנולוגיה של Mozaic כדי לשפר את חווית צריכת הנתונים הכוללת לעסקים.

המקור: חברת Qlik. לידיעה המלאה, הקישו כאן.