הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

לקראת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית (CES) בשבוע הבא, מיקרוסופט הכריזה על השינוי הגדול ביותר במקלדות Windows מזה כמעט שלושה עשורים - מפתח ייעודי חדש להשיק את כלי ה-AI Copilot שלה.

מקש Copilot יתגורר מימין למקש הרווח ויפעיל את שירות Copilot של מיקרוסופט שיצא לאחרונה, שעוזר לאנשים לבצע משימות כמו סיכום מסמכים, המלצה על מוזיקה ולענות על שאלות שאתה עשוי לשאול מנוע חיפוש או צ'אטבוט בינה מלאכותית. זה יחליף את מקש התפריט או את מקש הבקרה הימני בחלק מהמקלדות.

"אנחנו מאמינים שזה יעצים אנשים להשתתף בטרנספורמציה של AI ביתר קלות", כתב יוסוף מהדי, סגן נשיא בכיר של מיקרוסופט ומנהל שיווק צרכנים, ביום חמישי. "המפתח החדש יפעיל את חוויית Copilot ב-Windows כדי להפעיל את Copilot בצורה חלקה ביום יום שלך."

קרא עוד: עם Windows Copilot, בינה מלאכותית נכנסת לתוכנה החשובה ביותר של מיקרוסופט

התוספת של מפתח AI מדגישה את המחויבות של מיקרוסופט לבינה מלאכותית. החברה שילבה AI גנרטיבי בכמה מהמוצרים החשובים ביותר שלה במהלך השנה האחרונה, כולל Windows 11 ומנוע החיפוש של מיקרוסופט Bing. Copilot מסתמך על דגמי השפה הגדולים, במיוחד ה-GPT-4 של Open AI.

הכפתור יגיע לגל הראשון של מחשבים ניידים ו-PC של Windows 11 של השותפים של מיקרוסופט בימים שלפני CES בשבוע הבא, וכן בכנס הטכנולוגיה עצמו. הקו החדש הממשמש ובא של מחשבים ניידים Dell XPS כבר כולל את המפתח החדש.

מיקרוסופט אומרת כי צפויה שחרור רחב יותר בסוף פברואר עד האביב, כולל במכשירי Surface הקרובים. עם הזמן, כפתור Copilot יהפוך לתכונה נדרשת.

עבור משתמשי Windows שלא הפעלתם את Copilot או לאלה שמתגוררים במדינות שבהן Copilot אינו זמין, המפתח החדש יציג את Windows Search. משתמשי Windows יכולים כעת להעלות את Copilot על ידי לחיצה על מקש Windows + C.

המקור: חברת מיקרוסופט בקישור הבא.