הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

במהלך נובמבר 2023, נחשפה התצוגה המקדימה הציבורית של Copilot ב-Microsoft Fabric. תצוגה מקדימה זו כללה Copilot עבור Power BI, Data Factory ו-Data Science & Data Engineering. מאז, את התכונה הזו מושקת בהדרגה והיום, הוכרזה התצוגה המקדימה של Copilot וזמינה כעת לכל הלקוחות עם יכולת Premium/Fabric capacity.

 תחילת העבודה עם Copilot

עם התצוגה המקדימה הנוכחית, משתמשים יכולים ליצור דוחות במהירות ובקלות יותר בחוויית האינטרנט של Power BI. בהתבסס על הנחיה ברמה גבוהה, Copilot עבור Power BI ב-Fabric יוצר עבורך דף דוח שלם על ידי זיהוי הטבלאות, השדות, המדדים והתרשימים שיעזרו לך להתחיל. לאחר מכן תוכל להתאים אישית את הדף באמצעות חוויות העריכה הקיימות שלנו. Copilot יכול גם לעזור לך להבין את המודל הסמנטי שלך ואפילו להציע נושאים לדפי הדוחות שלך. זוהי דרך מהירה וקלה להתחיל עם דוח, במיוחד אם אתה פחות מכיר את יצירת הדוחות ב-Power BI.

בנוסף ליצירת דוחות, יש לציין את היכולת הייחודית של Copilot לסכם נתונים ל-Smart Narrative Visual, כעת מיתוג מחדש כ-Narrative with Copilot Visual. ויזואלי זה מסכם את הנתונים והתובנות בדף, על פני הדוח שלך, או אפילו עבור תבנית משלך אם אתה צריך להגדיר סיכום ספציפי. איך שתבחר להשתמש בו, הנרטיב עם Copilot מאיץ את האופן שבו אתה מעביר תובנות לגבי הנתונים החשובים ביותר. הוויזואלי זמין בשירות Power BI וב-Power BI Desktop.

כיצד להפעיל את Copilot עבור הארגון שלך

לפני שתוכל להשתמש ביכולות Copilot ב-Power BI, מנהל המערכת שלך צריך להפעיל את Copilot ב-Microsoft Fabric. ניתן לעשות זאת עם קבוצת הגדרות דיירים חדשה, "Copilot ו-Azure OpenAI Service (תצוגה מקדימה)", בפורטל הניהול.

המקור: חברת מיקרוסופט, בכתובת הבאה.