הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

 Databricks, חברת Data and AI, השיקה את Data Intelligence Platform for Communications, פלטפורמת נתונים ובינה מלאכותית מאוחדת המותאמת לספקי תקשורת וספקי שירותי רשת.

עם Data Intelligence Platform for Communications, ספקי שירותי תקשורת (CSPs) נהנים מבסיס מאוחד לנתונים ול-AI שלהם, ויכולים לקבל ראייה הוליסטית של הרשתות, התפעול והאינטראקציות שלהם עם הלקוחות מבלי להקריב את פרטיות הנתונים או IP סודי. תוך שנבנתה על ארכיטקטורה פתוחה של אגם נתונים ,Data Intelligence Platform for Communications משלבת ניהול נתונים, ממשל ושיתוף נתונים מובילים בתעשייה עם כלי בינה מלאכותית ולמידת מכונה (ML) המוכנים לארגון.

 תעשיית התקשורת עוברת את אחת מתקופות השינוי המשמעותיות ביותר בתולדותיה - בסימן עלייה דרמטית בתעבורה העולמית וצורך בציוד רשת נוסף, יחד עם דרישות הצרכנים לשירותים וחוויות לקוח באיכות גבוהה יותר (CX). Databricks יצרה את Data Intelligence Platform לתקשורת כדי לעזור לארגונים לנווט בדינמיקה זו, להעצים את ה-CSP לחזות טוב יותר את מגמות השוק, לחזות דפוסי ביקוש, לייצר רווח מהנתונים שלהם כמוצר, ולעשות דמוקרטיזציה של תובנות נתונים לכל העובדים, ללא קשר למומחיות טכנית. המאמצים המוקדמים של Data Intelligence Platform for Communications כוללים מובילים בתעשייה כמו AT&T, הממנפת את הפלטפורמה כדי להגן על לקוחותיה מפני הונאה ולהגדיל את היעילות התפעולית.

המקור: חברת Data Bricks בכתובת הזאת.