הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Salesforce הכריזה על הזמינות הכללית של Tableau Pulse, מה שמקל על הלקוחות לקבל החלטות טובות יותר ומהירות יותר עם AI ואנליטיקה מהימנים. Tableau Pulse כלול בחינם עם כל מהדורות Tableau Cloud ופתרונות Embedded Analytics.

אחד האתגרים העיקריים של מנהיגים עסקיים הוא למצוא דרכים להפיק תובנות מהנתונים שלהם. בינה מלאכותית היא התשובה, כאשר 80% ממובילי IT בכירים טוענים כי בינה מלאכותית גנרטיבית יכולה לעזור לארגון שלהם לעשות שימוש טוב יותר בנתונים.

Tableau Pulse משתמש בבינה מלאכותית גנרטיבית כדי להציג תובנות הן בשפה טבעית והן בפורמט ויזואלי, מה שמקל על גילוי מדדים חשובים, לקבל תובנות, לשאול שאלות ולקשר נתונים להקשר עסקי בעולם האמיתי. ועם יכולות בינה מלאכותיות הפועלות בשכבת האמון של איינשטיין, ארכיטקטורת בינה מלאכותית מאובטחת המובנית באופן מקורי בפלטפורמת Salesforce, Pulse מאפשרת לצוותים להפיק תועלת מ-AI יצירתי מבלי לפגוע בנתוני הלקוחות שלהם.

תכונות ה-Tableau Pulse כוללות:

  1. ableau Pulse Insights Platform, המזהה אוטומטית מניעים, מגמות, תורמים וחריגים עבור המדדים.
  2. Tableau Pulse on Mobile, המספק למשתמשים באופן יזום תובנות נתונים בשפה טבעית ישירות במכשיר הנייד שלהם, כולל Tableau Mobile, Slack ודואר אלקטרוני.
  3. Tableau Pulse Slack Digest, אשר חולק סיכומים שנוצרו על ידי AI ותובנות הקשריות לגבי מדדי מפתח בערוץ Slack מועדף באמצעות אפליקציית Tableau for Slack.
  4. שכבת Tableau Pulse Metrics, המסייעת לאנליסטים ליצור בקלות הגדרות מדדים סטנדרטיות, קבוצה של מטא נתונים שמבססת משמעות והקשר עסקי של מדד.
  5. Tableau Pulse מאפשר רק הגדרה מדדית אחת עבור קבוצה של מטא נתונים, ומספקת מקור אמת יחיד ללקוחות.
  6. Tableau Cloud היא פלטפורמת ניתוח מהירה וגמישה המסייעת למשתמשים עסקיים לקבל החלטות מהירות יותר מונעות נתונים בביטחון. היכולות החדשות כוללות:
  7. זמינות Tableau Cloud AWS Marketplace, המאפשרת ללקוחות לנהל את הצעות Salesforce דרך AWS Marketplace - כולל ניתוח נתונים מתקדם עם Tableau. זה עוזר למנהיגי IT לפשט את החיוב, לייעל את הרכש ולקבל מבט מקיף על הוצאות ה-IT, הכל במקום אחד.
  8. יצירת פלחים חזותיים ב-Data Cloud, המעניקה למנתחי נתונים דרך קלה ליצור פלחים ב-Data Cloud, ישירות מחקירת הנתונים החזותיים שלהם בתוך Tableau. לדוגמה, מנתח נתונים יכול להשתמש בתכונות מיפוי מרחביות ב-Tableau Cloud כדי ליצור פלח גיאוגרפי המבוסס על אוסף שרירותי של מיקודים במפה, ולאחר מכן להביא את פלחי הקהלים האלה לתוך Data Cloud כדי ליזום קמפיינים שיווקיים המבוססים על מיקומי הלקוחות. Data Cloud מאפשר לחברות להביא את כל הנתונים הכלואים שלהן לתוך Salesforce כדי לבנות תצוגה של 360 מעלות של לקוחות בכל המוצרים, השירותים והאינטראקציות.
  9. אחסון נתונים מורחב, המאפשר ללקוחות להשתמש יותר מהנתונים שלהם ב-Tableau Cloud, עם 1 TB של אחסון נתונים ו-5 TB עם ניהול מתקדם.

המקור: Salesforce בכתובת הזאת.