"ניהול ביצועים ארגוניים הנו קריטי לקבלת החלטות מושכלות וניהול העסק - החל בתחזיות דרך, ניתוח רווחיות ועלויות ועד לסגירה הפיננסית", אומר בעז גודוביץ, מנהל מוצר ביזנס אובג'קטס בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. "ב- 2007 התחייבה ביזנס אובג'קטס לספק לבסיס הלקוחות המתרחב שלה את המערך המתקדם והחדשני ביותר של פתרונות משולבים לניהול ביצועים, ועתה עשתה זאת בהצלחה עם BusinessObjects EPM XI. מיקומה של ביזנס אובג'קטס ברביע המובילים משקף את האסטרטגיה והחזון של החברה, לצד רוחב ועומק כיסוי ה- EPM שלה ומוצריה".
BusinessObjects EPM XI הנו פתרון ניהול ביצועים ארגוניים המקיף והחזק ביותר בעולם, המספק יכולות מובילות בתעשייה של קונסולידציה פיננסית, דיווח, ציות, רווחיות, תכנון וניתוח.
המוצר מספק פתרון מושלם המאפשר למנהלים לשלוט טוב יותר על עסקיהם תוך אופטימיזציית ביצועים. תוך מינוף פלטפורמת ה- BI של ביזנס אובג'קטס, BusinessObjects EPM XI מקשר את כל תהליכי ניהול הביצועים והנתונים הפיננסים, בפתרון יחיד המפחית זמני סבב ניהול ואת העלויות הכרוכות בציות, ומקדם דיוק רב יותר בתהליך הדיווח והתכנון הפיננסי.
CPM (ניהול ביצועים תאגידיים), המיועד ל- CFO, לצוות הפיננסי, למנהלים בכירים ולמקבלי החלטות ברמה תאגידית, מוגדר על ידי גרטנר כ"תהליכים המשמשים לניהול ביצועים תאגידיים, כמו עיצוב אסטרטגיה, תקצוב וחיזוי, מתודולוגיות מקדמות תהליכים, ניהול מבוסס ערך ומדדים המשמשים למדידת ביצועים מול יעדים אסטרטגיים ותפעוליים".
לביזנס אובג'קטס כ- 150 לקוחות בישראל, ביניהם: בזק, בנק לאומי, מזרחי טפחות, בנק דיסקונט, אל-על, פלאפון, קווי זהב, NICE, קומברס, אמדוקס, שירותי בריאות כללית, חברת חשמל, ועוד רבים.