bi analyst

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

"אינפורמטיקה איפשרה ל- Virgin Media ליצור מרכז מידע יחיד ומגובש המתעדכן בזמן אמת, אשר דרכו עובר כל המידע על השרות ועל הלקוחות. הפתרון של אינפורמטיקה מאפשר כניסה אחת, עבור נציגי שרות הלקוחות, למערכות ניהול הלקוחות הרבות הקיימות בארגון, במטרה לשפר את השרות. בנוסף, יותר מידע מקיף בזמן-אמת משמעותו יכולת לזהות יותר אפשרויות לקידום מכירה ושירותים עבור הלקוחות הקיימים. זה הנתיב המרכזי שלנו לצמיחה בעסק ובהכנסות".

- פול פרוגאט, מנהל מערכות ניהול המידע, Virgin Media  

 Virgin Media:

  Virgin Mediaהושקה בפברואר 2007. לאחר המיזוג בין Ntl, Telewest ו- Virgin Mobile הפכה Virgin Media לספקית הגדולה בבריטניה לאינטרנט פס רחב עבור המשתמש הביתי והספקית השנייה בגודלה לתשתיות קווי טלפון (ניידים ונייחים) ושירותי טלוויזיה בתשלום. עם קרוב ל- 10 מיליון לקוחות ברחבי המדינה ושירותים הניתנים מידי יום, מייצרת Virgin Media כמות עצומה של מידע. יתרה מכך, בעקבות המיזוג, קיימים נתוני לקוחות במספר רב של מערכות לניהול לקוחות, כמו כן, הצטברו ב- Virgin Media נתונים רבים שאינם מאוחדים או חוזרים על עצמם בין מרכזי התקשורת השונים. Virgin Media שמה לה למטרה להעניק את שירותי הלקוח הטובים ביותר, הבסיס לשירותי לקוח מצוינים עבור Virgin Media נעוץ בנתונים מדויקים ומקיפים.

האתגר:

מתוך הרצון להעצים ולהרחיב את מרכזי השירות ללקוח, הפכה היכולת לספק מידע אמין, בזמן-אמת לקריטית. לזהות אלו נתונים יש להכניס לסביבת האינטגרציה לא היה האתגר המרכזי. האתגר הגדול יותר היה למזג כמות כזו גדולה של מידע המגיע ממספר רב של מקורות מידע.

כל פעולה המתבצעת עבור הלקוח נרשמת כ- "Work Order" על מנת להבטיח שכל הבקשות מתבצעות ובהצלחה. בחברה שבה קרוב ל- 10 מיליון לקוחות נרשמות מידי יום כ- 95,000 Work Order"" חדשים וכמות נתוני הלקוחות ממשיכה לגדול בכל יום.

הפתרון:

בעקבות שימוש בפתרונות אינפורמטיקה בעבר לאינטגרציה עם Telewest, בחרה Virgin Mobile ב- Informatica PowerCenter ליצירת ה- data hub שלה וכתוצאה מכך לליבה של אסטרטגיית האינטגרציה שלה. בהתחשב במספר הרב של מקורות מידע איתם מסוגל הפתרון להתממשק, צוות הפרויקט החליט ש- Informatica PowerCenter הינו הפתרון שעונה בצורה הטובה ביותר לצרכים הטכנולוגים שהוגדרו. בנוסף, לפתרון זה יש את הקיבולת להתמודד עם מעבר של כמות גדולה כזו של מידע.

בקיץ 2006, החל צוות הפרויקט להקים מרכז מידע בעזרת ה- PowerCenter והתחיל למזג את המידע מכל מערכות ניהול הלקוחות הקיימות.

כדי להעריך איזו דרך העברת נתונים תהיה הטובה ביותר עבור הפרויקט, הצוות היה צריך להחליט מראש מאיזה מערכת לניהול לקוחות להתחיל (Telewest או Ntl). לבסוף הוחלט להתחיל מהמערכת של Telewest. ב- PowerCenter השתמשו כדי לפתח את hub אינטגרציית הנתונים בזמן אמת.

הצוות התמודד עם אתגרי אינטגרציה שונים בכל אחת מהמערכות שהתמזגה עם הסביבה הפועלת בזמן-אמת. על ידי התמודדות עם אתגרים אלו נוצר מרכז בעל יכולות אינטגרציה המאפשר לצוות להיות יותר פרודוקטיבי בפרויקטים של ניהול מידע לרוחב הארגון.

 

 

התוצאות:

התוצאה המיידית של הפרויקט: שרות הלקוחות מקבל מידע בזמן-אמת שעוזר לענות לשאלות הלקוחות ולנהל את הדרך בה מסופקים השירותים ברחבי המדינה.

לאחר יצירת סביבת מידע הפועלת בזמן-אמת, היתרונות הנרחבים יותר לעסק נגזרים גם הם מהאינטגרציה של המידע וכוללים תמיכה בניתוחים ודרישות תפעוליות כגון 'הנחיית' רישומי שיחות למערכות הבילינג, אישורים לאירועי טלביזיה אינטראקטיבית (Video On Demand) ותמיכה בהתאמת מספרי טלפון.

 

"נציגי שרות הלקוחות יכולים לענות מהר יותר לשיחות ולהיות יעילים יותר בטיפול בשאלות ובבקשות. כמו כן, אנו חמושים במידע מדויק ואמין יותר על לקוחותינו והשימוש שהם עושים ברשת. יתרונות אלו הן אבני דרך מהותיים שהיינו חייבים להשיג על מנת לענות על הצפיות הגבוהות מהשרות שהן חלק מהמיתוג של Virgin", ציין פול פרוגאט, מנהל מערכות ניהול המידע, Virgin Media .

 

אחד מהפרויקטים הבאים הינו לספק רשת מידע בזמן-אמת לטכנאים וספקי ההתקנות בשטח עבור חלוקה של עומס העבודה והשלמת משימות. מאז שהחלה לעבוד עם אינפורמטיקה, מתאפשר ל- Virgin Media להרחיב את הפרויקטים לאינטגרציית המידע לאפיקים חדשים. בעוד בעבר השימוש באינטגרציה הוגבל לפרויקטים ספציפיים של בינה עסקית (BI), כעת יכול צוות ניהול המידע למזג ולשלב כל סוג של מידע הנדרש על ידי הארגון, מתי ואיך שהארגון דורש זאת.

 

"על ידי העברת המידע שלנו לסביבה הפועלת בזמן-אמת, אנחנו יכולים להגיב לצורכי הלקוחות ובעלי המניות בזמן-אמת. ללא אינפורמטיקה, הצוות שלי לא היה מסוגל למשוך מידע ממערכות מבוססות iSeries, מכיוון ולא היה לנו את הכלים המתאימים. בעזרת אינפורמטיקה אנו מסוגלים לבצע פעולה זו לרוחב מגוון פלטפורמות כולל: iSeries DB2, Oracle, SQL Server ו- Netezza. היתרונות של יכולת זו לעסק בעל מהירות שינוי גבוהה בשוק תחרותי, הם עצומים", הוסיף פרוגאט.

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

הדף שלנו בפייסבוק

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning