Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

IBM Watson Advertising הכריזה  על זמינות הנתונים של The Weather Company, עסק של IBM, ב-AWS Data Exchange, פלטפורמת שירותי האינטרנט של אמזון (AWS).

AWS Data Exchange מאפשר לעסקים למצוא בקלות נתונים של צד שלישי ולהירשם אליהם בענן.

תוך שמספקת נתונים מחזאי מזג האוויר המדויקים ביותר בעולם, Weather Analytics של IBM Watson Advertising רותמת את הקשר בין מזג האוויר והתנהגות הצרכנים תוך שימוש בבינה מלאכותית כדי לחלץ תובנות מעמיקות כדי לעזור לעסקים לקבל החלטות ארגוניות בטוחות יותר, מונעות נתונים ובעלות תובנות.

מערכי מזג האוויר יכולים לעזור לנתח כיצד מזג האוויר משפיע על רכישת צרכנים בקטגוריות שונות כגון תרופות, ביגוד, מוצרי צריכה ארוזים ופעילויות פנימיות וחיצוניות. נתונים מקומיים לפי מיקוד, כולל נתוני מזג אוויר היסטוריים, נתוני תחזית מזג אוויר ל-15 יום ונתונים יחסיים כגון חם, קר, רוח ותנאים אחרים יכולים לשמש גם כדי לסייע בקבלת החלטות בקמפיינים, שרשרת אספקה ​​וחיזוי. נתונים אלה יכולים אפילו לעזור להעלות קשרים ייחודיים או לא ברורים בין מזג האוויר והתנהגות הצרכנים.

תובנות שמראות מיקומים שבהם מזג האוויר יכול להשפיע על המכירות יכולות לעזור לעסקים להגדיל הכנסות על סמך התנהגות צרכנית חזויה. על פי מחקרים קודמים של IBM Watson Advertising, נתונים חשפו כי בעוד שמכירות חטיפי שוקולד עולות בדרך כלל בחודשים קרים יותר ברחבי ארה"ב, המכירות יכולות לעלות בדרום מערב כאשר צפוי מדד חום גבוה יותר, ובצפון מזרח במהלך לילות ספורים. בדוגמה אחרת, בעוד תרסיס חרקים נרכש במהלך חודשי הקיץ, תנאי ערפל בצפון מערב יכולים להוביל למכירות נוספות בעוד שתנאים ברורים יכולים להניע את הביקוש במדינות המרכז.

AWS Data Exchange עוזר למצוא, להירשם ולהשתמש בנתונים של צד שלישי מספקים בענן בקלות. מנויים יכולים להשתמש בקונסולת AWS או בממשקי API כדי לטעון את פתרונות הפרסום של IBM Watson למגוון רחב של שירותי ניתוח ולמידת מכונה של AWS.

זוהי הדוגמה העדכנית ביותר לאופן שבו יבמ בונה יחד עם שותפי מערכת אקולוגית מכל הסוגים כדי ליצור פתרונות למפתחים כדי לתת מענה לצרכים של עידן הענן ההיברידי. IBM מחויבת להשקעה של מיליארד דולר באקוסיסטם השותפים שלה במהלך שלוש השנים הקרובות. השקעה זו כבר מנוצלת כדי לתמוך בקואליציה של ארגונים המסייעים ללקוחות להעביר את עומסי העבודה הקריטיים למשימה באמצעות ארכיטקטורת הענן ההיברידית הפתוחה של יבמ.

המקור: חברת IBM בכתובת הזאת.

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

הדף שלנו בפייסבוק

חדש בפורומים

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning