Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

 חברת MicroStrategy וחברת Teradata הכריזו על שיתוף פעולה שבמסגרתו הם יציגו פתרון אנליטיקה עבור תעשיית הטלקומוניקציה.

באמצעות פתרון חדש זה, מפעילי רשתות, יכולים להשיג מבט מקיף על רווחיות לקוח באמצעות ניתוח של מידע מפורט של התנהגות לקוח, שימוש במוצרים, וערוצי שיווק. פתרון זה מחבר את יכולות הדיווח והניתוח המתקדמות של MicroStrategy יחד עם Teradata Value Analyzer, פתרון ותיק המאפשר מדידת רווחיות לקוח באמצעות ניתוח התנהגות צרכן.

המקור: חברת  MicroStrategy. לידיעה המלאה, הקישו כאן.

הדף שלנו בפייסבוק

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning