bi analyst

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 
חברת רנדום לוג'יק (888.com), המפתחת מנועים להפעלת אתרי הימורים באינטרנט, ואחראית בין היתר לאתר הקזינו המוביל בעולם Casino-On-Net., בחרה במוצר הדגל של פנורמה - NovaView 5.0, כפתרון הבינה העסקית שישמש את סניפיה בארץ ובעולם לניהול ובקרת אפקטיביות השיווק העולמית של החברה.

מערכת הפנורמה החליפה מערכת קודמת אשר הייתה בשימוש ופותחה פנימית בארגון.

המערכת החדשה פותחה במטרה להוריד משמעותית את עלות הפיתוח של בינה עסקית בארגון ולאפשר שימוש בכלי ניתוח מתקדמים. כמו כן הושם דגש מיוחד על ממשק משתמש שיהיה ידידותי ונוח, מערכת מבוססת WEB 24X7, כולל מנגנוני אבטחה מתקדמים, ויכולת הרחבה לא מוגבלת של הפתרון לכמות משתמשים רבה.

 

לדברי יובל שמש, מנהל מחלקת Customer Care  ו - BI ברנדום לוג'יק, כל המטרות שהוצבו לפיתוח המערכת הושגו במלואם ובמערכת עושים שימוש כיום כ-80 משתמשים במגוון יחידות ארגוניות. בין המשתמשים: מנהלי שווק ואנליסטים, מנהלי יחידות ארגוניות ומנהלי החברה.

 

יובל שמש אומר: "על מנת לקבל את המידע הדרוש במהירות ובנוחות המקסימלית בחרה רנדום לוג'יק בפתרון של פנורמה. הפתרון מאפשר למנהלי השיווק השונים בחברה לקבל מידע בזמן אמת ולקבל החלטות מושכלות יותר המבוססות על מידע זה. מנהל שיווק המנהל עשרות קמפיינים שיווקיים, ברחבי העולם בו זמנית מול ערוצים ומדיות שיווק שונות ומגוונות, מסוגל לזהות עבור כל קמפיין את העלות מול ביצוע של מכלול הקמפיינים".

 

המערכת החדשה מאפשרת לנתח את המידע ברזולוציה של קמפיין בודד ולקבל החלטות בזמן של שעות בודדות מזמן האמת לגבי המשך או שינוי קמפיין, וכן בחירת הקמפיינים היעילים ביותר ושימת דגש עליהם. העובדה שהמערכת מתריעה בזמן קצר יחסית על קמפיין רווחי או לא, ומאפשרת ניתוח הרווח/ההפסד מהווה גורם משפיע בהחלטה על שינוי והגעה לאפקטיביות מקסימלית בעולם השיווק, תחום שבו חברות מוציאות סכומי כסף גדולים והבקרה על כך היא מורכבת במיוחד. 

 

למנהלי היחידה העסקית (מנהל מכירות או מנהל מוצר ספציפי) המערכת מאפשרת ניתוח של הפעילות הבודדת ושל הרווחיות. למשל במקרה של הכנסת מוצר חדש (פוקר) ניתן לעקוב אחר מגמת ההכנסות שלו, פילוח לפי אזורי הכנסה, ולקבל נתונים חשובים נוספים.

 

להנהלת החברה מאפשרת המערכת לקבל מבט רוחבי של הפעילות העסקית עם פילוח לפי מוצרים, מדינות ואזורים גיאוגרפיים.

 

לדברי גיל נזרי, מנכ"ל פנורמה ישראל ומנהל הפעילות העסקית של פנורמה באירופה ואסיה פסיפיק: הפתרון ברנדום לוג'יק הציב בפנינו אתגרים חדשים מעניינים. חלק ניכר מהצלחת חברת שיווק באינטרנט מותנה ביכולתה להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לפעילויות השיווק המרובות אותן היא מבצעת מידי שעה ולמדוד את האפקטיביות מסביב לשעון. במקרה זה, כמו במקרים אחרים, הצלחנו להוכיח שאין בעיה שהיא מורכבת מדי עבורנו. בפתרון זה נדרשנו לטפל בכמויות מידע אדירות המוזרמות למערכת ולספק נתונים אמינים ואיכותיים מסביב לשעון בצורה מיטבית ובזמן מהיר. המערכת שפותחה באמצעות פנורמה מאפשרת הגדלת היעילות של רובדי ההנהלה השונים, ומהוה כלי קבלת החלטות קריטי וזמין 24X7 בידי מקבלי ההחלטות של רנדום לוג'יק".

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

הדף שלנו בפייסבוק

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning