תוצאות הערכת הביצועים הבלתי-תלויה שנעשתה על-ידי QualiTest עם תוכנת WebLOAD של RadView (http://www.radview.com/) ב-27 במאי, 2007, הפיקו את התוצאות הבאות מ- Panorama NovaView Scorecards:
480 משתמשים בו-זמניים (המייצגים התקנה ממוצעת עם מספר כולל של כ-5,000 משתמשים*) יצרו ועדכנו אינדיקטורי ביצועים מרכזיים (KPIs) תוך 0.9 שניות.
950 משתמשים בו-זמניים (המייצגים סך 10,000 של משתמשים), נווטו, ביצעו slicing ואינטראקציות עם Scorecards ב-1.1 שניות.
ל-2,000 משתמשים בו זמניים (המייצגים סך של 20,000 משתמשים) שביצעו כניסה ופתחו לוח שעונים עם צפייה בלוח הדירוג נדרשו פחות מ-3 שניות.
"התוצאות המצויינות שחשפה QualiTest עם WebLOAD, מחזקות את מעמדנו האיתן בשוק כחברה היחידה המסוגלת לספק פתרונות בינה עסקית פרואקטיבית המונעת על-ידי ביצועים ברמה כזו," אמרה רוני רוס, מייסדת ויו"ר פנורמה. "גם בעבר, בדיקות השוואתיות של פעולות אנליטיות בפנורמה הניבו תוצאות מצוינות, כמו למשל, זמן תגובה ל-2,500 משתמשים אנליטיים בו-זמניים המבצעים אינטראקציה כבדה עם נתונים שלא עלה על 3 שניות. זהו הישג משמעותי אשר אנו גאים בו מאוד. ביצועים כאלה הם גם עדות ברורה ליכולתנו ליעל תהליכים עבור עובדי המידע ובסופו של דבר לאפשר להם להתמקד במידע הרלבנטי, לנקוט יותר פעולות מובנות ולמכן שגרות של החלטה."
"הצורך בהטמעת מערכת Scorecards כלל ארגונית הולך וגדל משום שיותר ארגונים שואפים לשפר את הזיקה בין אסטרטגיה לפעולות, וזיקה זו ניתנת להשגה רק כאשר כל המשתמשים עוקבים אחר ביצועיהם מול היעדים," אמר אודי ענתבי, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בפנורמה. "בעבר, יצרני הבינה העסקית לא בנו יישומי Scorecards המסוגלים להתרחב משום שהניחו שיישום זה ישמש רק את דרג המשתמשים הבכיר. פנורמה, לעומת זאת, הבינה את הכיוון שבו נע השוק ובנתה את Panorama NovaView כיישום עם יכולת מדרוג ועם יכולות ביצועים רבות עוצמה, התומכות בהטמעות המוניות אצל מספר משמעותי של משתמשי קצה. אנו החברה היחידה המסוגלת להציע ביצועים כאלה עם פתרון ה-PBI המלא שלנו וקובעים בכך את הסטנדרט לכלל התעשייה."
"QualiTest ביצעה את בדיקת הביצועים של Panorma NovaView Scorecards לבקשת אחד מלקוחותינו והממצאים עברו את כל הציפיות וקבעו רף חדש בשוק," אמר דייויד סידון, מנהל בדיקות הביצועים וההנדסה בקבוצת QualiTest. "הניתוח שערכנו ל- Panorama NovaView Scorecards ממחיש את יכולתה של פנורמה לגשר על הפער הקיים בשוק ולהציע לעובדי המידע אמצעי מתוחכם יותר לשיפור תוצאות הביצועים."