הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

Qlik , חברת אינטגרציה של נתונים, איכות נתונים, ניתוח ובינה מלאכותית (AI), שיתפה  את החזית שלה לגבי המגמות שיעצבו את עתיד הבינה המלאכותית ב-2025 בהסתמך על המומחיות שלה וניתוח השוק שלה.

Qlik זיהתה שלושה נושאים טרנספורטיביים לשנה הקרובה: אותנטיות, ערך ישומי ו. סוכנים.

אוֹתֶנְטִיוּת

בעידן הנשלט על ידי בינה מלאכותית גנרטיבית, עסקים חייבים להתמודד עם משבר אותנטיות הולך וגובר. "זה הכרחי שארגונים יחפשו בניית אמון והתאמה של מקורות", אמר ד"ר רומן צ'ודהורי, מנכ"ל ומייסד של Humane Intelligence. "פלט אותנטי - המבוסס על נתונים אמיתיים שיפקו על ידי אנשים אמיתיים עם פרספקטיבות אמיתיות, ולא אלה הם ממש מלאכותיים - יהיה במחיר גבוה מאוד בעתיד." התמודדות עם סוגיה זו תהיה קריטית עבור ארגונים שמטרתם לשמור על אמון ורלוונטיות.

ערך ישומי

ככל שהאימוץ בינה מלאכותית מתרחב, הלחץ להפגין החזר ROI ברור התגבר. "עברנו את ההרגשה הראשונית הגיעה עם פריצת הדרך של הבינה המלאכותית הנרטיבית, ואנו נמצאים כעת במרחב של הבנת היישומים המעשיים שלה", ציינה קלי פורבס, מיזדת שותפה ומנהלת בכיר של AI Asia Pacific Institute. "אנחנו עדיין לא משתמשים בבינה מלאכותית מלאה הפוטנציאל שלה, אבל באמצעות מודעות, חינוך וניהול זהיר, נפעל לשם כך במהלך הקרובה." ארגונים המטמיעים בינה מלאכותית בהקשרים של העולם האמיתי תוך איזון עלות וערך יובילו לתוצאות עסקיות מוחשיות.

סוכנים

סוכנים אוטונומיים מוכנים זרימות עבודה ופעולות. "זה לא יקרה בשנה הבאה, אבל עד 2030, ארכיטקטורות מרובות סוכנים לא יהיו מהפכניות; זה יהיה רגיל", הסבירה נינה שיק, מחברת, יועצת ומייסדת של Tamang Ventures. "עסקים, מנקי Fortune 500 ועד סטארט-אפים של שני אנשים, ירתמו את המודיעין הזה בקצות אצבעותיהם." להתכונן, חברות חייבות להבדק בבניית מארג נתונים חזקים, מערכות מקושרות ובפריסה אסטרטגית של טכנולוגיות סוכניות.

ד"ר מייקל ברונשטיין, פרופסור DeepMind לבינה מלאכותית, אוניברסיטת אוקספורד, הדגיש את התפקיד הקריטי של הסוכנות האנושית בעיצוב עתידה של הבינה המלאכותית. "AI הוא לא כוח טבע כלשהו, ​​אלא היצירה שלנו, ואנחנו צריכים לעצב אותו לטובתנו. זה לא קשור למכונות שמחליפות בני אדם, אלא להגביר את הפוטנציאל האנושי ולקחת אותנו לשלב הבא", הוא אמר, והדגיש את ההזדמנויות הטרנספורמטיביות שמציגה בינה מלאכותית כאשר היא מפתחת בצורה אחראית.

"כאשר עסקים מתמודדים עם המציאות של אינטגרציה של AI, ההצלחה תגיע לאלה שניגשים אליה כציווי אסטרטגי, לא כמגמה", אמר ג'יימס פישר, מנהל אסטרטגיה ראשי ב-Qlik. "בניית מערכות אקולוגיות חכמות והדדיות של נתונים מניחה את הבסיס למצוינות תפעולית תוך שהיא מאפשרת לעסקים לחשוף הזדמנויות חדשות לחלוטין לצמיחה וחדשנות. זוהי נקודת המפנה לארגונים המוכנים להוביל".

המקור: חברת Qlik בכתובת הזאת.