Salesforce חשפה את Salesforce Genie, פלטפורמת נתונים בזמן אמת בקנה מידה גדול המשדרג את כל פלטפורמת Salesforce Customer 360. עם Genie, כל חברה יכולה להפוך נתונים לקסם לקוחות, לספק חוויות חלקות, מותאמות אישית מאוד במכירות, שירות, שיווק ומסחר, שמתאימות באופן רציף למידע ולצרכי הלקוח המשתנים בזמן אמת.
כיום, 71% מהלקוחות מצפים שכל אינטראקציה עם עסק תהיה מותאמת אישית. עם זאת, הנתונים נותרים לא נקים ומשוכפלים ברוב החברות. לחברות בממוצע יש 976 אפליקציות נפרדות לניהול העסק שלהן - זה עשוי להיות 976 גרסאות של לקוח בודד, מה שמוביל לחוויות דיגיטליות מנותקות. היענות לצרכי הלקוחות בזמן אמת היא קריטית מאי פעם, אך הופכת למאתגרת יותר מכיוון שכמות הנתונים שנוצרת, נלכדת, משוכפלת ונצרכת מדי שנה צפויה להכפיל את עצמה יותר מ-2026. חברות חייבות להתחבר בצורה חלקה בין דיגיטלית למציאות- אינטראקציות עם לקוחות בעולם על מנת לספק את החוויות הרלוונטיות, האישיות והמושכות ביותר, בכל רגע.
"כל מנהיג עסקי רוצה לנצל את הנתונים בזמן אמת כדי ליצור חוויות משכנעות ומותאמות אישית של לקוח - אלפיות השנייה חשובות בעולם הדיגיטלי החדש הזה", אמר דיוויד שמאייר, נשיא ומנהל מוצר ראשי של Salesforce. "לכן בנינו את Genie, החידוש המשמעותי ביותר שלנו אי פעם בפלטפורמת Salesforce. Genie הופך כל חלק ב-Customer 360 ליותר אוטומטי, אינטליגנטי ובזמן אמת".
Genie הופך את הנתונים והרמוניה לכדי גרף לקוחות בזמן אמת - שיא פרופיל לקוח מאוחד. מכיוון ש-Genie נבנה באמצעות מודל המטא-נתונים של Salesforce, כל דבר בגרף הלקוח גלוי וניתן לפעולה בכל Customer 360, כל פתרון בתעשייה, AppExchange ואפליקציות לקוחות.
עם Genie, שירותי אוטומציה של איינשטיין בינה מלאכותית ואוטומציה של Flow יכולים לרתום את הכוח של נתונים בזמן אמת בקנה מידה גדול כדי לאפשר פעולות ומעורבות דינמיים ומגיבים יותר. איינשטיין, שמייצר למעלה מ-175 מיליארד תחזיות מדי יום, יכול כעת לספק התאמה אישית ותחזיות המבוססות על נתונים בזמן אמת. אוטומציה של זרימה, החוסכת ללקוחות מעל 100 מיליארד שעות מדי חודש, יכולה כעת להשתמש בנתונים בזמן אמת כדי להפעיל פעולות באופן אוטומטי.
וג'יני פועל על Hyperforce, תשתית הענן הציבורי של Salesforce. תשתית זאת מספקת אבטחה, פרטיות ותאימות רגולטוריות, עם תכונות אתיקה נתונים מובנות השולטות בנתונים ומגבירות את אמון הצרכנים.
המקור: חברת Salesforce בכתובת הזאת.