הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

 IBM  ו-Salesforce הכריזו על שיתוף פעולה כדי לעזור לעסקים ברחבי העולם בכל תעשיות להאיץ את האימוץ שלהם של AI עבור CRM. יחד, שתי החברות תומכות בלקוחות לחולל מהפכה בחוויות הלקוחות, השותפים והעובדים, תוך סיוע בשמירה על הנתונים שלהם.

IBM Consulting ו-Salesforce עובדים עם הלקוחות המשותפים  כדי לעזור להאיץ את הטרנספורמציות העסקיות עם Generated AI. לקוחות יכולים כעת לגשת לדברים הבאים:

מניע לאימוץ של טכנולוגיית בינה מלאכותית: יבמ ייעוץ תשתמש במומחיות שלה בתעשייה ובמודלים חדשניים לאספקה, לרבות מתודולוגיית IBM Garage שלה, מודל תפעול לטרנספורמציה עסקית, כדי להדריך לקוחות באימוץ ובפריסה של טכנולוגיות AI של Salesforce. גישה זו נועדה לסייע בהנעת אינטגרציה יעילה בין טכנולוגיות ה-AI של Salesforce, כולל איינשטיין, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud ו-Slack.

שילוב נתונים ותובנות: בנוסף לעזרה ללקוחות לפרוס ביעילות את כלי הבינה המלאכותית הגנרטיבית של Salesforce, IBM Consulting יכולה להשלים את הפתרונות הללו עם IBM watsonx, פלטפורמת בינה מלאכותית ונתונים המוכנה לארגונית, המאמצת סטנדרטים פתוחים. Watsonx יכולה לחשוף את הנתונים הנעולים במערכות עורפיות כדי לעזור ליצור חוויות דינמיות של משתמשים ועובדים.

האצת הערך באמצעות דליברי: באמצעות שירותי IBM Consulting Managed for Salesforce, ללקוחות משותפים תהיה גישה לחבילה של חוויית AI ומאיצי יישום. מודל מסירה וניהול זה נועד לעזור ללקוחות לפרוס, להגדיל ולשפר את Salesforce. לדוגמה, IBM Data Classifier, אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית שהוכשרה על מודלים ספציפיים לתעשייה, עוזרת לצמצם את תהליך מיפוי הנתונים.

עבודה על פני מערכת אקולוגית מגוונת של שותפי בינה מלאכותית
יבמ ייעוץ גם עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מערכת אקולוגית מגוונת של שותפי בינה מלאכותית באמצעות גישה פתוחה ושיתופית לתכנון, בנייה, הטמעה ותפעול של פתרונות בינה מלאכותית מחוללת מודלים מרובים על עננים מרובים ממובילי התעשייה. גישת מערכת אקולוגית פתוחה זו עוזרת ללקוחות להגדיר את המודלים הנכונים ואת הארכיטקטורה הנכונה כדי לעזור לספק את התוצאות הרצויות להם.

שינוי בינה מלאכותית של IBM עם AI של Salesforce
יבמ מינפה בינה מלאכותית גנרטיבית באמצעות Salesforce, Slack ו-IBM watsonx למסע הטרנספורמציה שלה ליצירת חווית לקוח של 360 מעלות. ארגוני שירות הלקוחות והמכירות של IBM יכולים לקבל השקפה הוליסטית על מסע הלקוח. צוותים בכל רחבי העולם משתפים פעולה ועובדים יחד בפלטפורמה אחת כדי לספק מעורבות מהירה מונעת נתונים הפוגשת את הלקוחות היכן שהם נמצאים. IBM השתמשה בארכיטקטורת ה-API הפתוחה של Salesforce כדי להחדיר את IBM Watson Assistant לתוך Salesforce Customer 360.

המומחיות והיכולות העמוקות של IBM Consulting
מוקדם יותר השנה, IBM Consulting הכריזה על מרכז המצוינות שלה עבור AI גנרטיבי, שיש לו יותר מ-1,000 יועצים עם מומחיות בינה מלאכותית ייעודית המוכנים לעזור להאיץ את הטרנספורמציות העסקיות של לקוחותיה עם AI ברמה ארגונית, כולל טכנולוגיה של Salesforce, IBM ושותפים אחרים באמצעות גישה שיתופית ופתוחה של מערכת אקולוגית.

המקור: חברת IBM בכתובת הזאת.