Salesforce הכריזה על הזמינות הכללית של שיתוף נתונים Bring Your Own Lake (BYOL) עם Snowflake Data Cloud מ-Salesforce Data Cloud.
הכרזה זאת מתבססת על על השותפות הקיימת של Salesforce ושל Snowflake כדי להפגיש אחסון נתונים ותובנות ניתנות לפעולה עבור הלקוחות שלהם.
Salesforce Data Cloud היא פלטפורמת נתוני לקוחות בקנה מידה גדול המאפשרת לחברות לאחד את כל נתוני Salesforce שלהן עם כמויות עצומות של נתוני מעורבות ממקורות חיצוניים כדי ליצור פרופילי לקוחות מותאמים ומאוחדים. זה מאפשר לעסקים לבצע פעולה מהירה של נתוני Salesforce Customer 360 עם בינה מלאכותית, אוטומציה וניתוח בין יישומי מכירות, שירות, שיווק ומסחר.
שיתוף הפעולה מגשר בין נתוני Salesforce ל-Snowflake, ופותר אתגר משותף שעומד בפני עסקים: הצורך לשלב בצורה חלקה את נתוני הלקוחות מ-Salesforce עם הנתונים ב-Snowflake.על ידי כך, חברות יכולות לקבל תובנות מעמיקות יותר לגבי התנהגות לקוחות, מגמות שוק ויעילות תפעולית - מה שמאפשר להן להגיב מהר יותר לשינויים בשוק, לצפות את צרכי הלקוחות ולבצע אופטימיזציה של פעילותן.
עם שיתוף הנתונים BYOL של Salesforce עם Snowflake Data Cloud, לקוחות משותפים יכולים לשפר את הערך של נתוני Salesforce שלהם על ידי שילובם עם נתונים ארגוניים ב-Snowflake. ארגונים יכולים כעת להפעיל את עומסי העבודה של Snowflake עם נתוני לקוחות יקרי ערך ותובנות מ-Salesforce Data Cloud.
שילוב זה מקל על המרת נתונים לתובנות. לדוגמה, עסק קמעונאי יכול לשלב במהירות את נתוני המכירות שלו ב-Salesforce עם מגמות שוק חיצוניות של Snowflake. זה עוזר להם לזהות שינויים בהתנהגות הלקוחות, מה שמאפשר ניהול מלאי והחלטות שיווקיות חכמים יותר, וכל זה מוביל לחוויות לקוחות טובות יותר באמצעות תובנות מונעות בינה מלאכותית.
בחודשים הקרובים, Salesforce ו-Snowflake מתכננות להשיק את BYOL Data Federation כך שניתן יהיה לגשת לנתוני Snowflake בתוך Salesforce Data Cloud, ולהשלים את יכולת שיתוף הנתונים הדו-כיווני.
לאחר האיחוד, הנתונים אליהם ניתן לגשת ב-Salesforce Data Cloud הופכים לזמינים באופן מקורי בכל היישומים והתהליכים הקיימים בתוך Customer 360.
ההכרזה של שיתוף הנתונים BYOL של Salesforce עם Snowflake מספקת ללקוחות גישה ישירה לנתונים בין פלטפורמות ללא צורך בתהליכי חילוץ, טרנספורמציה, טעינה (ETL) מורכבים באופן מסורתי.
גישת האפס-ETL מבטיחה גישה בזמן אמת לנתונים המעודכנים ביותר תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה וממשל. זה מבטל את הצורך בשמירה על כלי ETL מסורתיים, ייעול ניהול הנתונים והפחתת עלויות תפעול.
שיתוף נתונים של BYOL עם Snowflake פותח אפשרויות חדשות בין תפקידים. לדוגמה:
- מדען נתונים יכול לבנות מודלים של AI ולמידת מכונה ב- Snowflake כדי לקבוע ציוני נטיית רכישה של לקוחות עבור קטגוריות מוצרים ספציפיות. על ידי הצטרפות לאובייקטים של Salesforce כמו פרופילים, ביקורים באתר ונתוני POS עם נתוני קטגוריית המוצרים של Snowflake, הם יכולים לפתוח תובנות חדשות.
- משווק יכול לשפר את הפילוח ולהתאים אישית מסעות פרסום על ידי מיזוג נתונים של CRM ונתונים שאינם CRM. לאחר מכן הם יכולים להשתמש בנתונים האלה במודלים מותאמים אישית של AI כדי לחזות העדפות לקוחות, מה שיוביל לקמפיינים ממוקדים יתר על המידה ומעורבות מרבית.
- איש מכירות יכול למנף תחזיות וניתוח ביצועים מושכלים על ידי שילוב נתונים של CRM ונתוני צד שלישי ב- Snowflake. לאחר מכן הם יכולים לחדד אסטרטגיות, לייעל את הביצועים ולתעדף הצלחה ממוקדת לקוח.
- אנליסט יכול להניע קבלת החלטות מושכלת על ידי מיזוג נתוני מכירות היסטוריים ויצירת קשר מ-Salesforce עם נתוני ניתוח אינטרנט ב-Snowflake. זה יעזור לזהות מגמות והתנהגות של לקוחות לתובנות אסטרטגיות.
המקור, חברת Salesforce בכתובת הזאת.