הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

הנוף הדיגיטלי ממשיך להתפתח, בעיקר מונע על ידי הצעדה הבלתי פוסקת של חדשנות טכנולוגית. בתוך הנוף המשתנה ללא הרף, ChatGPT, מודל שפת הבינה המלאכותית (AI) שפותחה על ידי OpenAI, עלה לגדולה, ועלה על כמה מהשחקנים הדומיננטיים ביותר במערכת האקולוגית המקוונת.

בפרט, נתונים שנרכשו על ידי Finbold מצביעים על כך שבין יוני 2023 לאוגוסט 2023, ChatGPT רשמה ממוצע מוערך של 1.51 מיליארד ביקורים חודשיים באתר האינטרנט הרשמי שלה chat.openai.com. הנתון מציב את ChatGPT במקום התשיעי הכולל בין עשרת האתרים הגדולים הנבחרים לפי ביקורים. פלטפורמת הבינה המלאכותית מקדימה את ענקית הסטרימינג Netflix (NASDAQ: NFLX), שרשמה 1.49 מיליארד נסיעות במהלך אותה תקופה.

בינתיים, Google.com, מנוע החיפוש בבעלות אלפבית (NASDAQ: GOOGL), ממשיך לשלוט בזירה הדיגיטלית עם 85.41 מיליארד ביקורים מדהימים. אחריו נמצא YouTube, עם 33.56 מיליארד ביקורים. פייסבוק, מוצר של Meta (NASDAQ: META), משיגה את המיקום השלישי הכולל עם 17.2 מיליארד ביקורים, בעוד שאינסטגרם תופסת את המקום הרביעי עם 6.68 מיליארד. X (לשעבר טוויטר) מחזיק מעמד עם 6.48 מיליארד ביקורים. ישויות בולטים כוללים גם את ענקית המסחר האלקטרוני אמזון (NASDAQ: AMZN), שזכתה ל-2.46 מיליארד ביקורים, והבטיחה את המקום השמיני בדירוג.

המקור: חברת Finbold. למאמר המלא הכנסו לכאן.